NEW MEDIA

Expo Market Doraly investeste 50.000 euro in relansarea site-ului, pentru a atrage noi clienti

17 martie 2010, ora 11:07, autor(i): Alex Goaga 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Doraly-mica.jpg
Dezvoltatorul de spatii comerciale Doraly a investit 25.000 euro in relansarea site-ului oficial al companiei, Doraly.eu, intr-un sir de proiecte globale similare. "Obiectivul este sa obtinem un ROI (return on investment - n.r.) pozitiv, ne intereseaza vizitatorii relevanti care sa se transforme in clienti", au spus reprezentantii Octogon Total Management SRL, firma care gestioneaza operatiunile Doraly Expo Market.
In suma de 25.000 euro sunt incluse intretinerea si optimizarea pentru o perioada de trei luni de la lansare.

Compania va investi inca circa 25.000 euro in campaniile de media si intr-o serie de servicii de optimizare.

Organizarea siteului ofera informatii pentru toate categoriile de audienta vizate de Expo Market Doraly - cumparatori, potentiali chiriasi si alti beneficiari precum presa sau actionarii, conform oficialilor companiei.



Extensia .eu a fost aleasa in defavoarea .ro intrucat "este un business la nivel global, pentru ca o parte din actiuni apartin grupului financiar britanic HSBC si or sa urmeze si versiuni in alte limbi de circulatie internationala".

Veniturile Expo Market Doraly au scazut cu 11% in 2009, la 12 milioane de euro, iar pentru acest an este prevazuta o reducere a acestora cu aproximativ 12%, la 10,5 milioane de euro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 21 August 2019, 11:47
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter