NEW MEDIA

Facebook modifica din nou News Feed-ul. Cine pierde si cine castiga

22 aprilie 2015, ora 16:38 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
facebook2.jpg
Nimeni nu prefera postarile unui brand in detrimentul celor ale prietenilor, mai ales cand exista mai multe cai de a obtine "ofertele" pe care companiile le promoveaza pe retelele de socializare.

Pentru a restabili echilibrul, Facebook a anuntat ca va reconfigura News Feed-ul astfel incat sa afiseze mai mult continut de la prietenii apropiati, ceea ce ar putea reduce vizibilitatea postarilor de la paginile comerciale, potrivit Noobz.ro.
 
Dragos Stanca, seful Thinkdigital Romania, spune ca algoritmul de selectie a articolelor din news feed se ajusteaza, dupa ce Facebook a intrebat utilizatorii ce le place si ce nu.

"Pe scurt, relatia dintre prieteni reali castiga, iar paginile de brand, care nu genereaza content relevant pentru cei care au dat like la un moment dat, vor pierde", mentioneaza Stanca.

In acest sens, el adauga ca pregateste un workshop intensiv la ICEEfest anul acesta cu cei de la Facebook, asa ca cei interesati isi pot rezerva un loc la festival de pe acum.



Si Google a efectuat marti, 21 aprilie, un update major la algoritmul sau de cautare pe Internetul mobil, schimband ordinea de aparitie a site-urilor atunci cand utilizatorii cauta ceva de pe telefon sau tableta. Astfel, sunt favorizate site-urile cu variante pentru mobil (cele cu text mare, link-uri usor de accesat si care se redimensioneaza in functie de ecranul de pe care sunt vizualizate), in vreme ce site-urile fara versiune optimizata pentru mobil vor fi sanctionate de Google.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Noiembrie 2019, 08:07
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter