- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Floraria online FloriLaBucuresti.ro a vandut o participatie minoritara pentru a \”vira\” spre clientii business

24 Feb, 17:27 • mihaela.tudorancea
Magazinul online FloriLaBucuresti.ro, care a atras o investitie din partea oamenilor de afaceri de origine franceza Alexandre Almajeanu si Alexis Bonte, va investi banii in marketing agresiv pentru a ataca segmentul business, conform reprezentantilor FYB (FitYourBusiness) Romania, care detine magazinul.
Floraria online FloriLaBucuresti.ro a vandut o participatie minoritara pentru a \vira\ spre clientii business

FYB a vandut o participatie minoritara, a carei valoare nu a fost facuta publica.

„In prezent avem drept clienti circa 70% persoane fizice si 30% clienti business. Anul acesta vrem sa ajungem la o proportie de 40-45% pe segmentul business, poate chiar mai mult. Scopul final este sa inversam aceste proportii (30% persoane fizice, 70% clienti business – n.r.)”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Scarlatescu, cofondatorul FYB Romania si FloriLaBucuresti.ro, proiect lansat in urma cu doi ani.

Aportul financiar adus de Alexandre Almajeanu si Alexis Bonte, precum si structura actionariatului pentru noua companie creata, nu au fost facute publice. „Pot doar sa va spun ca noi ne-am pastrat o participatie majoritara. Alaturi de cei doi investitori avem insa un plan de dezvoltare care ne poate ajuta sa ne atingem obiectivele mult mai repede decat pana acum si cu experienta sporita”, a precizat Scarlatescu.

Mircea Scarlatescu estimeaza o dublare a cifrei de afaceri a florariei online, in 2009. „Avem mai multe planuri de dezvoltare in urma acestei investitii. Pentru inceput vom investi in marketing agresiv, vom incerca sa dezvoltam clientela reprezentata de evenimentele de tip business, iar apoi, peste un an, poate, sa ne extindem la nivel national, insa este un proces destul de greu”, a spus el.

In ceea ce priveste investitia facuta, Alexis Bonte a declarat ca „zona eCommerce in Romania este inca la inceput dar consider ca exista potential foarte mare de crestere. Florile sunt un produs ideal pentru vanzarea online, iar acum nu mai am nici o scuza pentru a nu-i trimite flori sotiei mele in fiecare saptamana”.

Alexandre Almajeanu este un „business angel” activ in companii din Romania (precum metropotam.ro, urbee.ro, invita.ro), din Olanda – myngle.com, din China – yangjiu.com si Franta – silentale.com. Alexis Bonte este un antreprenor cu o experienta de 10 ani in e-commerce, fiind membru in consiliul de administratie in companii precum Centrofarm, GeneralCom, CPH Pharma, Farmacia y Salud, Fitnesskit.com si Tevin Solutions.

Bonte are participatii si in proiectele Trilulilu.ro si eRepublik.ro.