- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

O companie autohtona a lansat un portal de evenimente pentru firme, jurnalisti si agentii

04 Sep, 12:57 • emanuel.ceciu
Compania de PR si consultanta Mastermind Communications a lansat in iulie, cu fonduri imprumutate de la un investitor din SUA, un portal de evenimente dedicat atat utilizatorilor persoane fizice, cat si companiilor, jurnalistilor si agentiilor media si de publicitate, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mihai Maties, director general Mastermind Communications.
O companie autohtona a lansat un portal de evenimente pentru firme, jurnalisti si agentii

Investitia in lansare s-a ridicat la „cateva zeci de mii de euro”, majoritatea banilor fiind investiti in serverele care sunt gazduite de firma americana. Amortizarea investitiei se va realiza in circa un an, conform oficialilor companiei. Portalul este detinut in totalitate de firma romaneasca Mastermind Communications, oficialii firmei neprecizand care este interesul firmei americane in portalul CalendarEvenimente.ro.

CalendarEvenimente.ro ofera posiblitatea de a gasi si sorta evenimentele ce se organizeaza in Romania. Utilizatorii pot sa compare evenimentele de pe piata, sa cumpere bilete si sa primeasca newslettere si alerte cu privire la evenimentele la care doresc sa mearga.

Pentru companii, site-ul ofera un planificator de evenimente astfel incat jurnalistii si publicul sa afle cat mai din timp despre concertele, inaugurarile, conferintele, seminariile sau intalnirile cu presa oferite de fiecare organizator.

Contul pentru jurnalisti este dedicat ziaristilor sau celor ce au legaturi stranse cu organizatorii de evenimente, si care vor sa contribuie cu evenimente de actualitate la baza de date a calendarevenimente.ro, activitate pentru care vor fi remunerati, insa reprezentantii site-ului nu au dat detalii.

Cel mai complex cont este dedicat agentiilor media si de publicitate sau relatii publice, care au un portofoliu considerabil de clienti si doresc sa-si promoveze evenimentele organizate de clientii lor prin intermediul site-ului. Prin acest cont ei pot gestiona promovarea evenimentelor pe care clientii lor le organizeaza in mod regulat sau doar ocazional. Platforma IT utilizata permite realizarea acestor subconturi prin care gestiunea clientilor se realizeaza aproape in intregime automatizat, conform oficialilor Mastermind Communications.

Sursele de venit ale Calendarevenimente.ro vor fi publicitatea online, vanzarea de pachete pentru companiile care doresc sa publice evenimentele pe portal, aceste pachete putand fi achizitionate cu preturi de la 250 lei/luna, precum si din vanzarea de bilete.

Promovarea portalului se va realiza in prima faza prin organizarea de evenimente si actiuni de PR, din luna octombrie Mastermind Communication urmand sa realizeze parteneriate cu alte firme, atat bartere cat si campanii de publicitate platite.

In luna iulie, portalul CalendarEvenimente.ro a atras 16.000 de unici, conform oficialilor companiei. CalendarEvenimente.ro angreneaza o echipa de 5 oameni.

Mastermind Communications este o companie romaneasca de PR si consultanta, inregistrand in 2007 afaceri de circa 47.000 euro. Pentru 2008, Mihai Maties estimeaza o crestere a afacerilor de circa 50%.