Este o ocazie rară de a afla direct de la sursă informații importante, mai ales că marii rivali ai lumii Internetului - Google si Facebook adună, împreună, peste 50, chiar 60% din totalul banilor disponibili pentru publicitate online, în majoritatea piețelor din regiune - nu apar pe aceeasi scenă decât în cazuri excepționale.
iCEE.fest este o astfel de excepÈ›ie. Organizatorii au anunÈ›at ieri că vânzarea biletelor online se va încheia, cel târziu luni, deci dacă nu vreÈ›i să rataÈ›i acest eveniment major e bine să vă grăbiÈ›i cu luarea deciziei de a participa. Â
Focus on: Google Â
ÃŽn prima zi de iCEE.fest, Focus Stage 2 va aparÈ›ine specialiÈ™tilor de la Google.  Fie că vorbim despre eCommerce, Digital Marketing sau Content Strategy, sesiunea profesioniÈ™tilor de la Google vă va aduce cu un pas mai aproape de realizarea obiectivelor business-urilor voastre. Â
- Â Â Â Â Â Â Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist
- Â Â Â Â Â Radu Stoica, Analytical Lead
- Â Â Â Â Â Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel
Digitalul respiră prin Facebook în ultimii ani È™i cu siguranță o va face È™i în perioada următoare aÈ™a că sesiunea de pe Focus Stage 2  e un "must" dacă vrei să È™tii cum stau lucurile atunci când vine vorba despre Performance Marketing si alte trucuri pentru a folosi mai bine  Facebook. Â
- Â Â Â Â Â Â Â Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE
- Â Â Â Â Â Â Igor Skokan, Measurement Lead
- Â Â Â Â Â Â Â Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE
Ela Moraru (Country Business Development Manager @ Google) È™i Igor Skokan vor fi pe Upgrade Stage (15 iunie) pentru a puncta tendinÈ›ele majore ale industriei digitale de azi, alături de alÈ›i speakeri veniÈ›i de la companii ale căror valoare e recunoscută la nivel mondial: The New York Times, AOL, Yahoo!, XAXIS, Shazam, TripAdvisor si mulÈ›i alÈ›ii. Â
Lista completă a speakerilor este aici.