NEW MEDIA

Online-ul romanesc intra in Mediascope Europe. Vezi ce arata studiul despre consumul de media

28 februarie 2012, ora 10:24 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
online.jpg
The Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe extinde studiul Mediascope Europe 2012 in 28 de tari, inclusiv Romania. Cercetarea urmareste sa scoata in evidenta modul diferit in care evolueaza obiceiurileá media ale consumatorilor europeni si sa sublinieze asemanarile si deosebirile dintre tari si regiuni.

Astfel, IAB Europe a extins studiului privind consumul de media la nivel european in 13 noi piete incluzand Austria, Bulgaria, Croatia, Finlanda, Grecia, Ungaria, Irlanda, Republica Ceha, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia si Ucraina.

Pana acum, cele 15 editii anterioare ale Mediascope Europe au inclus doar Belgia, Danemarca, Elvetia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Suedia, Turcia si Marea Britanie.

Mediascope Europe si obiceiurile de consum media ale populatiei



Potrivit reprezentantilor IAB Romania, Mediascope Europe este unic prin modul de identificare a schimbarilor survenite in obiceiurile populatiei in ceea ce priveste consumul de TV, online, radio, mobile, ziare si reviste si prin modul de a analiza in profunzime obiceiurile de consum in mediul digital si in ceea ce priveste comertul electronic.

De asemenea, Mediascope include tendinta de multi-tasking in consumul de media si evolutia mediului online, inclusiv utilizarea Internetului pe mobile, tablete si prin intermediul consolelor de jocuri.

ôConsumul video, utilizarea social media si comertul electronic sunt investigate in profunzime pentru a reda un portret complet al consumatorului interactivö, se arata intr-un comunicat de presa al IAB Romania.

Rezultatele Mediascope, disponibile prin mai multe instrumente de planificareá

IAB Europe intentioneaza sa puna la dispozitie rezultatele Mediascope Europe prin intermediul mai multor instrumente de planificare, permitand utilizatorilor sa manipuleze datele pe tara, demografice sau per utilizator de media.

Primul instrument care va fi disponibil este Nielsen IMS Clear Decisions printr-un abonament la IAB Europe.

Accesul la date, complexitatea lor si numarul de tari disponibile difera in functie de nivelul ales al abonamentului.

Metodologia de realizare a cercetarii include un studiu Omnibus si cercetare online si va fi folosita in toate tarile mentionate, totalizand peste 50.000 de interviuri.

Studiul Mediascope Europe este recunoscut pe scara larga ca standardul industriei in ceea ce priveste cercetarea in randul consumatorilor europeni si include date istorice incepand cu anul 2003.

"In urma cu doi ani, cand studiul acoperea doar o parte din tarile Europei, am vazut o parte din rezultatele acestuia si am constientizat importanta si utilitatea lui pentru industrie", a afirmat Cristi Petriceanu, presedinteáIAB Romania.

"Studiul furniza advertiserilor si agentiilor informatii relevante despre dezvoltarea consumului media, scotand in evidenta realitati si tendinte, ca de exemplu, modul in care oamenii foloseau tehnologiile wireless utilizand diverse servicii disponibile online intr-un mod mai avansat, astfel incat pietele mai mici sau emergente, au putut sa afle ce le rezerva viitorul apropiat si sa fie pregatite pentru mult asteptata explozie a mediului online. Era clar, asadar, ca in 2012 Romania nu mai avea voie sa lipseasca de pe harta europeana a Mediascope", a mai spus Petriceanu.

La randul ei, Ioana Anescu, director executiv IAB Romania, considera ca este important pentru IAB, in calitatea sa de asociatie a industriei de publicitate online, ca a reusit sa includa si Romania in acest studiu.

Institutia poate astfel sa livreze membrilor sai si pietei in ansamblu, informatii relevante referitoare la obiceiurile de consum media, relatia dintre consumul de continut TV si actiunile pe Internet, consumul de video online si social media, activitati derulate via internet pe mobil, gradul de interactiune al utilizatorilor cu brandurile, gradul de tehnologizare a gospodariilor, impactul cercetarii online asupra shoppingului offline.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 18 August 2022, 19:29
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter