NEW MEDIA

Premiera in Romania: Masurarea traficul pe Internet se va face si in mediul rural

15 aprilie 2014, ora 15:11 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
mouse-1242081-m.jpg
Kantar Media Spring a castigat licitatia organizata de BRAT si va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv.

In urma licitatiei organizate de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), compania Kantar Media Spring a fost selectata castigatoare pentru a furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audienta si Trafic de In ternet (SATI). 

Ceilalti ofertanti au fost Gemius si GfK Nurago.

"Adunarea Generala a decis sa continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de sapte ani. Principala motivatie a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativa in domeniul Internetului in urma cu sapte ani si care s-a dovedit, in timp, una dintre cele mai adecvate pentru masurarea mediului online. Metodologia propusa de Kantar Media Spring a fost validata in Romania, iar in prezent este utilizata in mai multe tari din Europa, precum Germania, Austria, Elvetia, Norvegia si Finlanda”, explica Arina Ureche, director general BRAT.



Premiera: masurarea se va face si in mediul rural

Printre optimizarile care vor fi aduse in urmatorii trei ani, in materie de cercetare, se numara, in premiera, extinderea universului studiului la nivel national, prin includerea mediului rural.

Astfel, SATI va livra o imagine completa asupra consumului de Internet in Romania.

La nivel tehnologic, trecerea la o noua arhitectura a sistemului de masurare, propusa de Kantar Media Spring, va conduce la imbunatatiri semnificative in ceea ce priveste livrarea rezultatelor de trafic, precum si agregari mai rapide ale clientilor unici saptamanali si lunari.

Serviciu special dedicat planificarii media Aplicatia de raportare a audientei si a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificarii media si optimizarii planurilor de media.

Pornind de la definirea unui grup tinta complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai buna acoperire a audientei din grupul tinta, si, ulterior poate fi calculata aceasta acoperire in functie de numarul de afisari decise a fi investite pe fiecare site in parte.

De asemenea, se poate obtine si bugetul la ratecard al unei campanii.

BRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si out-door).

Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI), realizat de BRAT, a fost lansat in urma cu sapte ani si ofera date despre peste 300 de site-uri si de mobisite-uri, in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites si mobile in-app si monitorizare de publicitate (MIPO).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 25 Iunie 2019, 19:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter