În ultimii ani, interesul românilor pentru cumpărături online a crescut semnificativ; românii apreciază cel mai mult facilitatea cumpărăturilor, precum și diversitatea produselor oferite.
De asemenea, mai multe studii arată că majoritatea românilor preferă să cumpere produse fabricate în România și nu în străinătate, iar cei mai mulți dintre ei consideră că produsele alimentare românești sunt mai bune calitativ decât cele străine.
Dezvoltată de o companie de IT și implementată cu fonduri europene, platforma deprinromania.ro este primul marketplace online dedicat în exclusivitate afacerilor producătorilor români.
Ideea de business a plecat de la dorința de a sprijini micii producători, care nu au acces la piața de desfacere din mediul online și de a încuraja achiziția de produse românești, care contribuie la creșterea economiei naționale.
Dezvoltatorul este Radcom, firmă cu un capital românesc și funizor de servicii IT pe piața românească de peste 20 de ani.
Platforma deprinromania.ro concentrează până în prezent 33 de producători români ce dezvoltă produse 100% românești din domeniile: produse alimentare, cosmetice, îmbrăcăminte, accesorii, articole decorative.
Noi producători se alătură platformei în fiecare lună, rata medie lunară fiind de aproximativ 5 producători și 300 de produse noi.
“Produsele acestor producători sunt în general axate pe microproducție unicat, sau din materie primă bio; primează așadar calitatea și originalitatea.
Ne-am dorit mereu să contribuim la dezvoltarea economiei românești, de care indirect beneficiem cu toții, astfel s-a născut acest proiect. De aceea ne bucurăm că o parte semnificativa din banii pe care îi cheltuim se va întoarce în economia națională, la bugetul României.”, spune Melinda Păunescu, Development Director Radcom.
Proiectul își propune promovarea produselor interne, dezvoltarea producției interne, sprijinirea producătorilor români și orientarea consumatorilor către produse românești autentice.
NEW MEDIA
Primul marketplace online pentru produse romanesti
18 august 2016, ora 00:41
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din NEW MEDIA
09 august 2022, ora 11:59 in Finante-Banci |
28 vizualizari |
0 comentarii
07 iulie 2022, ora 13:30 in |
80 vizualizari |
0 comentarii
07 iulie 2022, ora 13:26 in |
75 vizualizari |
0 comentarii
22 martie 2022, ora 13:35 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Produse 100% romanesti, la unul dintre cele mai mari targuri agricole din lume
- Legea "51% produse romanesti in supermarketuri": Reteaua de magazine care o aplica deja
- Supermarketurile ar putea fi obligate să aloce 50% din spații pentru produsele alimentare românești
- Studiu: 7 din 10 romani spun ca politicile de austeritate au fost un esec si vor impozit progresiv
- BT lanseaza un credit pentru IMM-urile care investesc in produse romanesti
Ultima ora
- „Tinder Swindler" sperie utilizatorii aplicatiilor de dating. Sfaturi pentru intalniri offline sigure de la Kaspersky (miercuri, 14:22)
- Pandemia a propulsat firmele romanesti spre digitalizare - studiu (marti, 18:36)
- Black Friday 2021: Românii vor să cumpere în special electrocasnice mici, haine și televizoare - studiu (marti, 14:51)
- Noile restricții din Valul IV al pandemiei vor duce la livrări record de Black Friday - DPD (luni, 13:51)