- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

RoNewMedia: Romania, printre cele mai fierbinti piete din regiune pentru Google, Yahoo si Facebook

09 Nov, 17:05 • Redactia DailyBusiness
Romania este una dintre cele mai fierbinti piete din Europa Centrala si de Est pentru companii gigant ca Google, Yahoo sau Facebook, au declarat marti, in cadrul evenimentului dedicat marketingului digital RoNewMedia, reprezentantii celor trei companii.
RoNewMedia: Romania, printre cele mai fierbinti piete din regiune pentru Google, Yahoo si Facebook

In cadrul evenimentului, au fost prezenti atat reprezentanti din Romania ai industriei de marketing si comunicare, ca Stefan Iordache (Leo Burnett), Dan Balotescu (Media Investment ) sau Mihai Fanache (Media Cafe).

De asemenea, au participat si figuri ale advertisingului international, ca Steffen Ehrhardt (Google), Marvin Liao (Yahoo!) si Mark Cowan (Facebook).

S-a discutat despre evolutia publicitatii in era new media, mix-ul cel mai eficient pentru o campanie de comunicare dar si pretul publicitatii de astazi.

Cititi, pe scurt, principalele idei puse pe masa de discutie RoNewMedia, citate de hotnews.ro

Mark Cowan (Facebook) sustine ca Romania este una dintre cele mai fierbinti piete din Europa de Est pentru compania pe care o reprezinta. Potrivit acestuia, sa vinzi Facebook nu e usor pe nicio piata, chiar si in Marea Britanie compania a inceput cu preturi foarte mici, dar agentiile tot nu erau interesate.

Steffen Ehrhardt (Google) a subliniat ca tendintele sunt importante pe piata romaneasca si a sfatuit publicitarii locali sa atrageta mai multa atentie din partea companiilor internationale.

Marvin Liao, (Yahoo) a afirmat ca Europa de Est, Asia de Sud Est sunt acum piete importante pentru companiile internationale.

Colin Kinsella (Digitas) este de parere ca cel mai important lucru pentru un publicitar este sa aiba date, doar astfel se poate atrage o intreaga piata.

Mihai Fanache (Media Cafe), reprezentantul de vanzari Yahoo! in Romania a declarat ca e mult mai importanta localizarea audientelor, a oportunitatilor in piata.

„Viitorul inseamna sa creezi masa dintr-un cumul de nise. Jucatorii globali vor avea interese mai mari in Romania si se vor dezvolta, alaturi de ei se vor dezvolta si jucatorii locali. E vorba de nise”, a declarat Fanache.

Tot Mark Cowan, de la Facebook, a afirmat ca Facebook trebuie vazuta nu ca o platforma, ci ca un mediu in sine, alaturi de TV, presa, online sau panotaj stradal. Diferenta pe care o aduce Facebook, afirma Cowan, este ca pe Facebook sunt oameni reali, care schimba informatii.