- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Status Pimp, retea locala de publicitate prin statusuri, si-a dublat numarul de campanii si de utilizatori, dar si-a redus usor veniturile

07 Sep, 12:30 • emanuel.ceciu
Reteaua de publicitate prin statusuri de messenger Status Pimp si-a dublat numarul de utilizatori activi, de la circa 5.000 in luna martie a acestui an la peste 10.000 in prezent, veniturile scazand insa sensibil. Compania se va axa in 2010 pe extinderea pe piata locala, urmand ca in 2011 sa urmareasca o posibila extindere pe plan international, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alin Zainescu, actionar minoritar.
Status Pimp, retea locala de publicitate prin statusuri, si-a dublat numarul de campanii si de utilizatori, dar si-a redus usor veniturile

Compania a derulat 110 campanii de la lansarea din mai 2009, realizand plati de 11.000 euro catre „pimperi” (utilizatori – n.r.). In martie 2010, compania derulase circa 50 de campanii.

„Reach-ul, adica numarul de internauti pe care ii ating userii nostri, este de 1,88 milioane. Per total s-au dat 374.000 de click-uri pe campanii si s-au realizat 4,6 milioane de afisari pentru campanii”, spune Zainescu care detine 10% din proiect. 70% din firma este detinuta de Stefan Szakal in timp ce 20% de Calin Iepure.

Afectate de reducerile de bugete, veniturile generate de Status Pimp s-au redus usor, de la circa 5-6.000 euro/luna in primavara la circa 4.000-4.500 euro/luna in prezent.

„Extinderea internationala cat si deservirea pietei de publicitate online din Romania sunt cele mai importante doua obiective Status Pimp momentan. Credem ca este mai bine, pentru moment, sa ne focusam resursele aici”, considera Alin Zainescu.

95% dintre cei circa 10.000 de utilizatori folosesc in mod constant Yahoo Messenger. G-talk este utilizat de 10% in timp ce Skype de 40%.

Majoritatea utilizatorilor (44%) au varste intre 18 si 22 de ani.