NEW MEDIA

Ziarul online bate Facebook: Internautii de la orase, mai interesati de presa pe net decat de retelele sociale

30 martie 2010, ora 14:18 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
laptopp2.jpg
27% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban citesc cel putin o data pe zi presa online, in vreme ce doar 22% folosesc retelele sociale cu aceeasi frecventa, conform unui studiu realizat pentru Mediafax de firma de cercetare 360insights.
12% dintre internauti spun ca folosesc retelele sociale, precum Facebook sau hi5, de mai multe ori pe zi, iar 10% - o data pe zi, potrivit studiului.

12% dintre utilizatori folosesc Internetul pentru a citi presa online de mai multe ori pe zi, iar 15% pentru a o citi o data pe zi. De asemenea, 4% acceseaza site-urile de informatii de 4-5 ori pe saptamana, 4% de 2-3 ori pe saptamana, 11% mai rar, iar restul niciodata.

Analiza mai arata, in capitolul referitor la Internet, ca 11% dintre utilizatori citesc sau scriu informatii pe bloguri zilnic, iar 14% intra pe forumuri cu aceeasi frecventa pentru a citi sau a scrie pe aceste platforme web.



Folosirea e-mail-ului si a messenger-ului reprezinta cele mai frecvente activitati ale internautilor: jumatate dintre ei utilizeaza posta electronica cel putin o data pe zi si poarta conversatii zilnic cu apropiatii prin intermediul messenger-ului sau al altor aplicatii similare.
Jocurile online sunt, in continuare, la mare cautare in special in randul tinerilor si al barbatilor. Acestea sunt urmate de ascultarea radioului online, vizionarea de clipuri amuzante si descarcarea de filme sau muzica, toate trei numarandu-se printre activitatile cu penetrare mai mare.

In schimb, tranzactiile bancare, plata facturilor si cumparaturile sunt activitatile cel mai putin practicate pe Internet, ele intalnindu-se, insa, in cazul persoanelor cu venit mare.

Cercetarea ofera, totodata, informatii despre frecventa de utilizare a Internetului. Astfel, in jur de 6 din 10 romani din mediul urban folosesc Internetul saptamanal, acest canal de comunicare fiind, in special, alegerea adolescentilor si a tinerilor de pana in 34 ani, dar si a celor cu studii superioare si cu venituri mari.

Studiul a fost realizat in randul a 800 de persoane din mediul urban, femei si barbati, cu varste intre 16 si 64 de ani si va fi publicat in a zecea editie a raportului anual de piata Media & Advertising, pe care Mediafax o va lansa miercuri, 31 martie.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 21 Octombrie 2020, 07:40
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter