- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Cel mai vechi mall din România are o nouă identitate vizuală

22 Dec, 15:11 • Redactia DailyBusiness
Primul centru comercial din România și-a înnoit identitatea vizuală, reflectând atât noua înfățișare a mall-ului, modernizat în urma unor lucrări complexe, cât și valorile acestuia.
Cel mai vechi mall din România are o nouă identitate vizuală


Noul logo este definit prin trei nuanțe de albastru. Acesta cuprinde elementul arhitectural cheie al București Mall – cupola. 

Lansat acum 16 ani, București Mall este primul centru
comercial modern din Romania și rămâne unul dintre cele mai frecventate mall-uri din
Capitală.

Noul logo este deja vizibil deasupra intrării
principale în București Mall, dinspre Calea Vitan, recent inaugurată.

Elementele
vizuale noi vor apărea pe toate materialele informative și promoționale, în
campanii online și offline: de la comunicate de presă până la afișe, flyere,
broșuri, bannere, panouri outdoor, website, pagina de Facebook.

„Ne apropiem de
finalizarea lucrărilor. Am reușit să renovăm centrul comercial în etape,
menținându-l deschis în toată această perioadă. Ne-am dorit să nu afectăm
cifrele de business ale magazinelor noastre partenere”, declară Affan Yildirim, General Manager
Anchor Grup.

În urma procesului amplu de renovare și
modernizare, care se va încheia în următoarele luni, București Mall și-a
reconfigurat spațiile. Circa 13 magazine noi au fost inaugurate de la începerea
renovării și până astăzi, branduri ca Debenhams, iStyle, Ecco, Tom
Tailor, Timeout, LC Waikiki, English Home, CCC, Penti, Sensiblu, Oro Toro,
Salad Box, Subway intrând în portofoliul de clienți.

Majoritatea brandurilor
și-au renovat magazinele din mall, iar unele și-au extins suprafețele după
lucrările de reamenajare.

Printre ele se află H&M, Mango, Koton, Colin”s,
Swarovski, Samsonite, Noriel, Pandora, Starbucks, Mega Image. Alte lansări de magazine sunt programate în
următoarele luni.

București Mall este primul centru comercial
modern din România. În luna septembrie 2015, a împlinit 16 ani de la
inaugurare.
Grupul Anchor este prezent în România din
1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul
său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri.

De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare
destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de
birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences,
ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei.

Valoarea totală a
investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro.