REAL ESTATE

Centrul comercial din Romania care a avut 23 de milioane de vizite anul acesta

23 decembrie 2016, ora 17:31 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Baneasa Shopping City.jpg
Pentru 2016, operatorul acestui centru comercial estimează 23 de milioane de vizite și o creștere de 13% a vânzărilor chiriașilor.

În anul 2016 vânzările estimate cumulate ale chiriașilor Băneasa Shopping City vor crește cu mai bine de 13% față de anul anterior, iar segmentele care au înregistrat cele mai mari creșteri sunt cele de bijuterii și accesorii, cosmetică, optică și produsele farmaceutice. Și Galeria Feeria a fost vizitată de un număr mai mare de clienți, înregistrând un flux cu 6% mai mare comparativ cu anul anterior, în timp ce vânzările magazinelor au crescut și ele cu 9%.


"Băneasa Shopping City își menține, chiar și după 8 ani de la inaugurare, statutul de lider pe piața de retail. Pentru anul 2017, în urma rebrandingului și a renovărilor din interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la 10%", declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
 
Anul acesta compania a dezvoltat o nouă platformă de loializare, aceasta fiind aplicația CITYiLOVE. Mecanismul aplicației constă în acumularea de puncte prin scanarea bonurilor de cumpărături, iar în funcție de nivelul atins, clienții pot beneficia de discounturi în peste cele 50 de magazine partenere, locuri premium în cinema, consiliere de shopping sau primesc ore gratuite de parcare pentru fiecare vizită. O funcționalitate foarte apreciată de clienți a fost și posibilitatea plătirii orelor de parcare direct din aplicație.

Băneasa Shopping City este primul centru comercial ce oferă o modalitate interactivă de a fi explorat, prin turul virtual disponibil acum pe pagina sa oficială.
 
Un alt pas important în anul 2016 a fost renovarea piațetelor care a avut ca scop creșterea confortului clienților și transformarea acestora într-un spațiu dedicat evenimentelor pentru public. Dintre acestea, menționăm Summer Fest, eveniment în urma căruia a fost înregistrată o creștere de pâna la 25% a traficului în comparație cu perioada similară a anului trecut.



În septembrie 2016 centrul comercial a trecut printr-un proces amplu de rebranding, comunicat sub sloganul All in the Name of Fashion, care setează premisele implementării strategiei companiei pe termen lung.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 15 Noiembrie 2019, 00:21
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter