REAL ESTATE

Clădirea din București unde angajații sunt scanați cu camere de termoviziune și opriți dacă au peste 37,3 grade

23 iunie 2020, ora 15:56 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Skanska (3).jpg
Skanska a stabilit o serie de reglementări și și-a adaptat spațiile de birouri din Europa Centrală și de Est, pentru a le permite angajaților să revină la birou în condiții de siguranță. Schimbările includ noi protocoale privind siguranța și igiena, reorganizarea spațiilor de lucru, dar și folosirea tehnologiilor integrate deja în clădiri.

În sectorul spațiilor de birouri primele măsuri de prevenție au fost luate încă de la apariția pandemiei în regiune, iar acum, odată cu revenirea la birou, modul de lucru este adaptat la noua normalitate. Divizia de dezvoltare comercială a Skanska din CEE a implementat o serie de măsuri, dezvoltate în cooperare cu experți externi, pentru fiecare clădire din regiune, aflată în portofoliul său. Liderul de pe piața de birouri operează în zece orașe din patru țări: Cehia, Ungaria, România și Polonia.

După aproape două luni de lucrat de acasă, angajații Skanska se întorc treptat la birourile lor, în baza unui program stabilit anterior și cu respectarea măsurilor de siguranță necesare. Pentru a menține regulile de distanțare socială, doar jumătate din totalul forței de muncă se va afla la birou, aceste schimburi fiind gestionate prin programul Shifts al Microsoft. Angajații sunt informați rapid și direct prin canale de comunicare dedicate, precum un website de Intranet lansat special pentru astfel de actualizări.

Măsurile de siguranță includ stații de lucru dedicate și zone separate pentru persoanele din birouri, reducerea numarului de personae în spațiile comune și sălile de conferințe, camere dedicate numai pentru întâlniri cu clienții externi și aplicarea reglementărilor naționale ale țărilor din regiune privind echipamentele de protecție.

Pentru a le oferi angajaților orientări clare și informații cu privire la noul mod de organizare, în birourile Skanska sunt afișate mesaje vizuale, special concepute pentru a ajuta la respectarea politicilor de distanțare socială. Acestea includ afișe și marcaje pe podea cu recomandări pentru fiecare zonă sau cameră din birou și reguli generale care trebuie urmate.


Lucrul de la distanță a fost un test la nivel global, iar acum ne îndreptăm atenția către adaptarea spațiilor de birouri la noua realitate. Am colaborat foarte bine și în această perioadă de distanțare socială iar șantierul nostru din Campus 6 a rămas deschis, activitatea continuând în condiții de maximă siguranță pentru toti cei aproximativ 500 de oameni. Odată cu revenirea la birou ne-am reorganizat spațiile de lucru pentru a răspunde nevoilor actuale și am stabilit noi standarde de siguranță în clădirile din portofoliu, nu doar în România, ci si la nivel regional, astfel încât chiriașii noștri să beneficieze de cele mai bune condiții. Siguranța și sănătatea angajaților, clienților, partenerilor și comunităților noastre reprezintă prioritatea principală a Skanska și corespunde uneia dintre valorile noastre fundamentale, Grija pentru viață”, a declarat Aurelia Luca, Vicepreședinte Executiv Operațiuni Skanska România.

Primele măsuri în contextul COVID-19 au fost implementate de Skanska la apariția pandemiei în regiune, în martie. Acolo unde a fost posibil, angajații Skanska au lucrat de la distanță, de la biroul de acasă.
Adaptarea la acest mod de lucru s-a realizat rapid, datorită unui program flexibil și a regulilor clare în ceea ce privește lucrul de la distanță, care existau deja în cadrul companiei. Un rol central l-a avut utilizarea instrumentelor digitale, care facilitează foarte mult întâlnirile virtuale și activitățile zilnice.

De asemenea, compania a introdus un sistem de schimburi și măsuri suplimentare de control pe șantiere și a suplimentat normele de igienă.
Această abordare, care implică ambele divizii Skanska, a permis companiei să continue să lucreze la proiectele sale, în ciuda provocărilor provocate de pandemie.

Clădiri adaptate la noua normalitate


În urma acțiunilor derulate în propriile spații de birouri, Skanska împărtășește cu clienții și chiriașii din clădirile sale cunoștințele acumulate și noile standarde de siguranță. Acesta este un exemplu de cooperare între proprietar, administratorii de clădiri și chiriași, care este atât de important în contextul revenirii la birou. În plus, în baza datelor obținute în urma acestor colaborări, Skanska va putea contribui prin programele sale la regândirea modului de proiectare a spațiilor de birouri moderne pentru a preîntâmpina eventualele riscuri pandemice viitoare.


În București, noi măsuri au fost luate în Equilibrium, cl
ădirea de birouri situată la intrarea în cel mai dezvoltat și mai dinamic centru de business din Capitală, zona Floreasca – Barbu Văcărescu. Aici, angajații care ajung în zona de acces sunt scanați automat de către un sistem care funcționează cu ajutorul unor camere cu termoviziune. Când o persoană are temperatura corporală egală sau mai mare de 37,3 grade, ea este oprită automat.

De asemenea, au fost activate și alte facilități oferite, precum înregistrarea la recepție fără contact uman, doar prin simpla folosire a tabletei deja instalată. Iar pentru curieri a fost special amenajată o zonă în exteriorul clădirii, unde sunt și spații de depozitare, de tip easy box, astfel încât coletele să poate fi preluate sau predate in siguranta, în afara spațiilor interioare.


În plus, în completarea activităților cuprinzătoare de dezinfecție, au fost instalate dispensere cu soluție dezinfectantă la intrări și în spațiile comune, au fost montate covoare dezinfectante la principala intrare în clădire și în zona lifturilor și nu în ultimul rând au fost aplicate folii nanoseptice pe suprafețele cel mai des atinse, precum mânerele ușilor.




În următoarea perioadă vom acorda și mai multă importanță problemelor de siguranță, calității mediului de lucru și măsurilor sanitare pentru asigurarea dezinfectării continue a spațiilor din clădire. Ceea ce ne dorim este să menținem un mediu de lucru cât mai sigur pentru clienti, vizitatori, partneri etc. Astfel, pe lângă faptul că am luat măsuri pentru protecția angajaților noștri, ne sprijinim și chiriașii să facă același lucru. Suntem în contact cu toți partenerii, inclusiv cu experți, epidemiologiști, pentru a lua în continuare cele mai bune măsuri. Ca o concluzie, este important să ținem cont de toate măsurile deoarece vrem să avem certitudinea că angajații și toți cei din jurul nostru vor rămâne sănătoși în timp ce asigura continuitatea business-ului”, a spus Anne-Marie Diaconu, Leasing & Asset Director Skanska Property Romania.

Adaptarea clădirilor de birouri livrate de Skanska în regiune, la noile cerințe sanitare, a fost un proces simplu datorită modului de proiectare al acestora și totodată a soluțiilor inovatoare implementate.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 04 Iulie 2020, 00:39
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter