REAL ESTATE, LIFESTYLE

Colosseum Mall atrage noi chiriași

09 mai 2019, ora 15:51 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Atrium Colosseum Mall.JPG
Centrul comercial Colosseum, amplasat în partea de Nord-Vest a Bucureștiului, în sectorul 1, atrage chiriași noi, branduri de modă, distracție, petrecere a timpului liber, restaurante și cafenele, ca urmare a planului de extindere a centrului comercial existent.

“În anii trecuți, piața locală de retail s-a concentrat pe proiecte comerciale de dimensiuni mari și foarte mari. În București această tendință este încă de actualitate, drept urmare, majoritatea proiectelor de succes depășesc suprafața de 20.000 mp. Extinderea centrului comercial Colosseum răspunde nevoilor actuale ale pieței de retail. O serie de branduri cunoscute la nivel local și internațional s-au alăturat recent proiectului nostru de extindere: Mango – retailerul spaniol de fashion cu o rețea de peste 1100 de magazine la nivel internațional, New Yorker – unul dintre cei mai mari retaileri de modă europeni, CCC - unul dintre cele mai mari braduri de încălțăminte din România, Colin’s – retailer specializat în produse denim cu mai mult de 600 de magazine la nivel internațional. Pe lângă brandurile menționate, Colosseum Mall a atras branduri cunoscute și din alte sectoare de retail, precum DM drogerie markt – lider de piață în categoria sa cu peste 3000 de magazine în Europa, Noriel – bine - cunscutul brand de jucării, Diverta – retailer cu o mare diversitate de produse media, papetărie, birotică și cărți, Gregory’s – brand ce oferă unele dintre cele mai apreciate produse de tip coffee & Greek deli, Cafeneaua Coffee Ritazza – care oferă cafea produsă artizanal și care va fi amplasată într-un spațiu modern și prietenos la una dintre intrările centrului comercial. La capitolul timp liber și distracție, World Class, cel mai mare operator de fitness din România și Happy Cinema vor fi principalele atracții. Având astăzi un procent de închiriere ce depășește 80 %, ne aflăm în discuții avansate și cu alți retaileri cunoscuți pe care îî vom anunța curând”, a declarat Doinița Ilie, Leasing Manager JLL România.

“Centrul comercial Colosseum este un proiect matur și stabil. Prezent pe piața locală de retail de mai bine de 7 ani, Colosseum se dezvoltă în mod constant. Planul de extindere aflat în derulare, construcția Colosseum Mall, vine în completarea schemei de retail existente. Următoarea etapă de dezvoltare a proprietății va cuprinde și segmentul rezidențial. În prezent suntem în proces de obținere a autorizației de construire a două blocuri de locuințe care vor găzdui peste 500 de unități, în imediata vecinătate a centrului comercial Colosseum”, a adăugat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.

Centrul comercial Colosseum va avea o suprafață totală de 54,500 mp GLA, devenind astfel al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al Bucureștiului. Mango, CCC, New Yorker, Happy Cinema și World Class, precum și alte 60 de magazine, restaurante și cafenele vor completa oferta comercială existentă ce cuprinde un mix consistent de chiriași printre care Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision și Pepco.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 16 Iulie 2019, 05:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter