REAL ESTATE, MEDIA & MARKETING

Cum se promoveaza Mega Mall in centrul Bucurestiului - la Universitate, Unirii si Romana (Foto)

28 aprilie 2015, ora 11:52 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Mega Mall Unirii.jpg
Cu cateva zile inainte de inaugurarea Mega Mall, centrul comericial gigant ridicat pe fosta platforma Electroaparataj din cartierul Pantelimon, sud-africanii de la NEPI – dezvoltatorii proiectului – au instalat in centrul Bucurestiului simboluri ale noului mall.

Astfel, pe locul fantinii din Piata Universitatii a aparut o punga uriasa de popcorn (trimitere la cinematograful mall-ului), in Piata Romana trecatorii pot vedea pe asfalt mingi (aluzie la sports bar), iar in Piata Unirii au fost aduse macarons si cupcake-uri de dimensiuni foarte mari, in zona fantanilor arteziene (trimitere la zona de food).



Noul mall va fi deschis pe 14 mai. Dintr-o suprafata totala construita de 210.000 mp, 72.000 mp reprezinta spatiul inchiriabil. Suprafata este ocupata aproape in intregime, iar pentru cele cateva spatii mici ramase disponibile, s-a creat o lista de asteptare pentru potentialii retaileri. 



Mega Mall va gazdui peste 200 de magazine, printre care se afla si cele mai mari reprezentante din Romania ale unor branduri renumite. Printre retailerii care vor ocupa spatii generoase se regasesc branduri de fashion precum Peek&Cloppenburg, H&M, Zara, Mango, Marks & Spencer, C&A, LC Waikiki, Koton, New Yorker, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Orsay, Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor, Next, Tommy Hilfiger si Musette. 



Zona de entertainment include un multiplex Cinema City cu 14 sali, un centru World Class dotat cu o piscina semi-olimpica, un loc de joaca pentru copii, un sports bar pentru transmisiuni sportive, concerte live, bowling pentru adulti si pentru copii, un spatiu de dining si de lounge, ce ofera meniuri cu specific american, si un casino, deschis 24 de ore din 24. 

Zona de food court va ocupa un spatiu de aproximativ 10.000 metri patrati si va gazdui restaurante si fast food-uri precum Pizza Hut, KFC, Osho Steak, Wu-Xing, Salad Box si Subway. Zona de cafenele include Paul, Brioche Dorée si Manufaktura by Doncafé. 



Locurile de parcare vor fi in numar de 3000,  1000 dintre acestea aflandu-se pe acoperisul complexului, ce va putea fi direct accesat din strada pe o rampa rapida. 

Fondul de investitii NEPI este unul din cei mai mari investitori in imobiliarele din Romania, avand in portfoliu Promenada Mall din Bucuresti, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Shopping City Targu Jiu, dar si o serie de cladiri de birouri din Capitala si din Cluj.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Octombrie 2021, 12:40
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter