Agentia Rusu+Bortun Brand Growers a realizat identitatea, strategia de pozitionare si campania de lansare a Mega Mall Bucuresti, centrul comercial dezvoltat de sud-africanii de la NEPI in cartierul Pantelimon.
Colaborarea dintre NEPI si Rusu+Bortun a inceput in a doua parte a anului trecut printr-un proces de auditare interna si externa de brand in vederea pozitionarii Mega Mall. Incepand cu 2015, Rusu+Bortun integreaza constant servicii de strategie, creatie, digital si publishing (ultimele doua prin Rusu+Bortun Cyber Growers).
Pozitionarea este sintetizata in sloganul „Orasul se schimba cu noi”, iar sistemul grafic format din sase unde puncteaza abordarea evolutiva a brandului Mega Mall.
„Identitatea Mega Mall plateste un tribut istoriei locului, fiind in acelasi timp o expresie a dinamismului si schimbarii. Astfel, am "mostenit" doua spirale de culoarea cuprului, ADN-ul locului, dublu M, dar si o invitatie la noi experiente. Fiindca pe noi, oamenii, ne defineste mostenirea genetica, dar si capacitatea de a ne schimba, dorinta de a evolua. In acest sens, am folosit undele atat in template-urile dedicate comunicarii, cat si intr-un nou element care sa unicizeze expresia in design a valorilor Mega Mall. Asa au aparut "The 6 waves", cu interpretari functionale si simbolice: cele 6 niveluri ale mall-ului, originea - unde propagate in apa sau aer, crestere, evolutie, deschidere, tehnologie (circuite), spirit olimpic (pista de atletism), ritm, tribuna sau flamura”, povesteste Marc Bortun, creative partner Rusu+Bortun Brand Growers.
Campania a demarat cu o componenta de teasing (1-23 aprilie) ce a avut in prim-plan oameni cu interese diverse care anuntau ca orasul se schimba cu un mall pentru ei.
Incepand cu 23 aprilie, cateva locuri iconice din zone intens tranzitate din Bucuresti au fost transformate pe rand pentru a sustine misiunea brandului de a veni in intampinarea celor carora le place sa traiasca intr-un oras care evolueaza printr-o acumulare de mici schimbari care fac diferenta. Astfel, sferele de la Piata Romana au fost transformate in mingi de bowling, fotbal sau baschet, fantana de la Universitate a devenit o punga supra-dimensionata de popcorn, iar una dintre fantanile de pe Bulevardul Unirii s-a transformat intr-un suport de briose.
Campania a continuat cu partea de revealing in care aceleasi personaje prezentau cum arata un mall in viziunea lor si anuntau deschiderea Mega Mall de pe 14 mai.
Mixul de comunicare al campaniei de lansare pentru cel mai nou mall din Bucuresti a inclus: media neconventionala in jurul unora dintre cele mai importante landmark-uri din Bucuresti, radio, outdoor – prin panotaj stradal, branding pe autobuze si metrouri, campanie print, activitati de PR, Social Media si BTL, campanie online si aplicatia #mymegamall, care premiaza saptamanal instagrammeri din Bucuresti cu sesiuni de cumparaturi in Mega Mall.
Componenta digitala a campaniei si site-ul www.megamallbucuresti.ro sunt semnate de Rusu+Bortun Cyber Growers, actiunile de PR si social media au fost gandite si implementate de catre Daescu Bortun Olteanu, OMD s-a ocupat de partea de media, iar componenta de BTL a fost asigurata de catre agentia Homemade & Stuff.
Fotografiile campaniei au fost realizate in colaborare cu D-Studio.
Mega Mall este dezvoltat de fondul sud-african de investitii NEPI, ce are in portofoliu centre comerciale din Romania precum Mall Promenada din Bucuresti, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Shopping City Targu Jiu, dar si o serie de cladiri de birouri din capitala si din Cluj.
Citeste si Topul celor mai vizitate mall-uri bucurestene la deschidere. Cum a batut Mega Mall orice record de trafic
REAL ESTATE, MEDIA & MARKETING
Rusu+Bortun a realizat campania de lansare a Mega Mall
08 iunie 2015, ora 13:16
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din REAL ESTATE
03 august 2022, ora 11:49 in Real Estate |
67 vizualizari |
0 comentarii
26 iulie 2022, ora 11:23 in |
97 vizualizari |
0 comentarii
26 iulie 2022, ora 10:37 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
18 iulie 2022, ora 10:55 in |
74 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Primul restaurant Burger King operat de AmRest in Romania va fi deschis in Mega Mall Bucuresti
- Cum arata rampa exterioara unica in Europa, inaugurata la Mega Mall
- Un retailer de fashion se muta din Mega Mall in Promenada
- Trafic record: Câți bucureșteni vizitează lunar Mega Mall
- Dezvoltatorul Mega Mall, amenintat cu insolventa
Ultima ora
- Incep lucrarile la Nordis Brasov, proiect imobiliar de 26,4 milioane euro (luni, 11:33)
- Vilă de 1500 mp în Snagov, la vânzare pentru 4,2 milioane de euro (miercuri, 11:55)
- SkyTower, cea mai înaltă clădire din România, anunță doi noi chiriași (joi, 12:17)
- NEPI Rockcastle: Promenada Mall Craiova va fi finalizat in trimestrul 4 din 2023 (marti, 13:46)
- Cosmopolis: CEO nou si buget de investitii record pentru cel mai mare ansamblu rezidential din Romania (joi, 12:05)