REAL ESTATE, CARIERE

Skanska face schimbări în echipa de marketing și comunicare

21 aprilie 2020, ora 15:48 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Alexandra Bucur.jpg
Skanska a creat noi roluri în echipa sa de marketing și comunicare din cadrul diviziei de dezvoltare comercială din CEE. Anna Wiśniewska a fost numită Director marketing și comunicare, în timp ce Alexandra Bucur (foto) și Petra Machartová au fost promovate în funcțiile de Manager Marketing si Comunicare pentru Proiecte, respectiv Manager Marketing Corporate.

Divizia de dezvoltare comercială a Skanska din CEE este un lider al pieței de birouri cu operațiuni în 10 orașe din patru țări: Cehia, Ungaria, România și Polonia. În ianuarie 2020 compania a numit o nouă echipă de leadership și a inițiat un proces de centralizare a organizației la nivel regional.

Noua structura va facilita si mai mult cooperarea între țări, va duce la crearea unui hub regional și va consolida orientarea strategică spre clienti, toate acestea concentrându-se în jurul proiectelor. Noile roluri și promovări din departamentul de marketing și comunicare reprezintă unul dintre pașii următori în acest proces.  

Anna Wiśniewska, anterior Manager Marketing și Comunicare al business unit-ului din CEE a fost numită Director Marketing și Comunicare. Din noul său rol, ea va conduce o echipă de profesioniști din întreaga divizie comercială, acoperind Cehia, Ungaria, România și Polonia.



Anna Wiśniewska s-a alăturat companiei în 2011 și a devenit în scurt timp liderul echipei de marketing și comunicare, mai întâi în Polonia și mai târziu la nivel regional. În afară de coordonarea tuturor activităților de marketing si comunicare, ea a lansat noi produse, atât pentru companie, cât pentru piață – “Workplaces by Skanska” și “Futureproof Workplaces”. Totodată a dezvoltat strategia de marketing a Skanska - Futureproof - și a creat un standard si un produs unic pentru CEE – “Scandinavian Lobby Guidelines”.  

Alexandra Bucur, numită în funcția de Manager Marketing și Comunicare pentru Proiecte, va asigura crearea și coordonarea unei echipe de marketing și comunicare consolidate, la nivelul întregii divizii Skanska din cele patru țări.

Echipa de marketing și comunicare pe proiecte va fi responsabilă de lansarea pe piață a clădirilor din portofoliu, definindu-le poziționarea și diferențiatorii. Împreună cu echipele de Management de Proiect și Leasing și Vânzări, vor consolida loialitatea față de brand.

Alexandra are o experiență în marketing mai mare de 12 ani, iar în cariera sa a construit branduri de la zero, conducând echipe diverse alături de care a dezvoltat produse noi. Ea s-a alăturat Skanska, în 2016, ca Manager Marketing și Comunicare pentru piețele din România și Ungaria, unde a dezvoltat și gestionat planurile de marketing și comunicare pentru proiectele din cele doua țări. În România, putem enumera proiecte precum Campus 6 și Equilibrium. În paralel, a coordonat și activitățile de comunicare corporate ale Skanska.  

Petra Machartová, în calitate de Manager Marketing Corporate, acoperă întreaga divizie și colaborează îndeaprope cu celelalte echipe de marketing si comunicare pentru a crește notorietatea proiectelor și în același timp loialitatea față de brand.

Principalele sale responsabilități sunt dezvoltarea de noi instrumente de marketing, sustinerea programelor integrate pentru clienții-cheie, precum și organizarea evenimentelor,crearea materialelor necesare vanzarii proiectelor și promovarea portofoliului Skanska CEE către clienții-cheie. Ea a venit în echipa Skanska Property Cehia în 2012, iar trei ani mai târziu a fost numită Coordonator Marketing și Comunicare. De atunci a reușit să implementeze cu succes strategia de marketing și de brand pentru 5 proiecte comerciale din Praga. De asemenea, a făcut parte și din echipa de la Stockholm, unde a colaborat cu divizia de dezvoltare comercială a Skanska din regiunea Nordică pentru construirea strategiei de inovație și susținerea unei culturi organizaționale în această direcție.

Aleksandra Markiewicz are de asemenea un nou rol - Manager Comunicare Corporate - și alături de echipa sa va stabili o strategie de comunicare internă și externă, consolidată, pentru întreaga divizie de dezvoltare comercială din CEE. Ea s-a alăturat Skanska în 2012, în calitate de Coordonator Marketing și Comunicare pentru proiectele din Wrocław, Katowice și Cracovia. Mai târziu, a ocupat diferite roluri în cadrul grupului Skanska, inclusiv ca parte a echipei de comunicare din Stockholm. Aleksandra a gestionat comunicarea externă pentru trei divizii de business din Polonia.  

Ca parte a echipei de Marketing si Comunicare pentru Proiecte, Monica Bejan ramane responsabila de initiativele locale de marketing si comunicare, simultan sustinand si activitatile de corporate marketing si comunicare interna.   Noile numiri vin în sprijinul strategiei Skanska Commercial Development Europe și vor contribui la atingerea obiectivelor ambițioase propuse la nivel regional.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Mai 2020, 03:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter