TURISM

Amadeus: Companiile aeriene vor înregistra peste 3,9 miliarde de călători, până în 2017

02 octombrie 2015, ora 14:19 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
blueair.jpg
Piața de călătorii și turism este una dintre cele mai dinamice la nivel global, atât din punct de vedere al ritmului de dezvoltare al pieței, cât și al tehnologiilor IT utilizate. Potrivit studiului realizat de IATA (International Air Transport Association), în anul 2012 s-au înregistrat 2,98 miliarde de călători ai companiilor aeriene, iar în 2017 se estimează că se vor înregistra peste 3,91 miliarde de călători.

De asemenea,  se apreciază că piața de călătorii și turism va înregistra peste 7.680 miliarde EUR în 2023 (estimarea se bazează pe o creștere medie anuală de 4,4%).  

"Tehnologiile Web 2.0 și mobile au accelerat schimbările care se produc în economie. Modele noi de afaceri apar foarte rapid și pot schimba radical modul în care sunt realizate afacerile în anumite domenii.  Acest lucru s-a produs și în industria de călătorii și turism, unde mare parte din business a fost transferat în zona de web și mobilitate. "  a declarat Robert Komartin, General Manager – Amadeus Romania.

Una dintre concluziile studiului  „Future Travel Tribes 2030: understanding tomorrow’s travellers”  este că tehnologia va juca un rol crucial în modelele de afaceri specifice industriei de călătorii și turism. Se estimează că în următorii ani, 80% din populația globului va dispune de telefoane inteligente.



Mai mult de 50% dintre călătorii viitorului vor realiza fluxul specific rezervărilor (de la informarea privind călătoria la rezervarea și plata efectivă) folosind serviciul Web.  

"Amadeus a evoluat de la un GDS pe zona aeriană, la un sistem <<one stop shop>> pentru tot ce înseamnă rezervări. Astfel, astăzi am prezentat soluția Content Rail (care permite rezervările pentru căile ferate) și soluția Amadeus Hotels Plus (un agregator și sistem de rezervări pe zona hotelieră). De asemenea, din această lună este disponibil în România și un sistem de rezervări pentru transferul de la aeroport. În acest mod, ne dorim să acoperim tot ce înseamnă rezervări, iar sistemele noastre oferă deja acces centralizat la toate aceste componente", a concluzionat Robert Komartin.  

Compania a lansat un parteneriat cu Blue Air, care a permis integrarea sistemului de rezervări Amadeus cu cel al companiei aeriene. În acest mod, agențiile de turism și companiile au acces direct din sistemele Amadeus la zborurile Blue Air.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 13 Noiembrie 2019, 02:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter