TURISM

Cum se foloseste de social media un jucator din turismul online

17 noiembrie 2011, ora 00:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
DSC_0232.JPG
Platforma de servicii de turism online Paravion.ro a creat, in noiembrie, un joc pentru fanii de pe Facebook. Este a doua aplicatie pe care site-ul o lanseaza anul acesta pe social media. Oficialii companiei au explicat ce beneficii pot fi obtinute prin promovarea pe retele sociale.
Social media este un canal la fel de important ca si celelalte in mixul de comunicare al Paravion.ro, a declarat Madalin Mancila, specialist in marketing in cadrul Happy Tour, compania care detine Paravion.ro.

Pentru aplicatiile destinate retelelor sociale se munceste cateva luni, iar rezultatele nu se vad neaparat in vanzari mai mari, ci in fidelizare si comunicare directa cu clientii sau potentialii clienti, a explicat acesta.

Feed-back-ul din partea clientilor este unul dintre beneficiile cheie al canalului de comunicare. Spre exemplu, ultimul facelift al Paravion.ro l-am realizat pe baza feed-back-ului primit din partea fanilor, spune Mancila.



In primavara acestui an, Paravion.ro a lansat o aplicatie de licitatii pentru vacante tip city-break, iar in noiembrie, un joc pe baza faimosului joc avioanele.

Este vorba despre o aplicatie interactiva Facebook se desfasoara in cadrului unui concurs-campionat, care va incepe din 21 noiembrie si la sfarsitul caruia, in functie de locurile ocupate in clasament, vor fi acordate premii.

Acest demers este o premiera pe piata turismului, dar si a jocurilor din Romania. Este prima competitie de gen organizata de o agentie de turism din tara noastra", a declarat Remus Visan - Deputy Managing Director, Paravion Tour.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 18 Mai 2022, 16:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter