Sistemul international "Happy or
Not" de masurare a nivelului de satisfactie a pasagerilor fata
de serviciile oferite a fost introdus, marti, pe Aeroportul "Henri
Coanda", primul domeniu fiind cel al parcarilor publice.
Sistemul «Happy or Not» aplicat
in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti include opt
dispozitive care afiseaza o intrebare la care pasagerii pot raspunde
apasand unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very
happy» pana la «very unhappy»).
"Acest sistem va monitoriza si masura,
in timp real, nivelul de satisfactie a pasagerilor atat fata de
calitatea serviciilor din aeroport, cat si fata de angajatii care
realizeaza respectivele servicii", se arata intr-un comunicatul
de presa al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, citat de
Mediafax.
Primul domeniu asupra caruia pasagerii
isi pot exprima gradul de satisfactie este cel al parcarilor publice,
insa in acest an vor mai fi monitorizate in acest fel serviciile de
curatenie, check-in, retail si securitate.
In anul 2013, cele doua aeroporturi ale Capitalei - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu - au fost tranzitate de 7.649.503 de pasageri, numarul de miscari aeronave (aterizari si decolari) ridicandu-se la 95.984. Fata de anul 2012, numarul pasagerilor a inregistrat o crestere de 1,35%.
In anul 2013, 84% dintre pasagerii Aeroportului Henri Coanda au avut ca origine sau destinatie aeroporturi din statele Uniunii Europene.
Citeste si Numarul turistilor straini a crescut in primele 11 luni din 2013. Vezi din ce tari provin
TURISM
Cum va fi masurata satisfactia pasagerilor pe Aeroportul Henri Coanda
28 ianuarie 2014, ora 15:57
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din TURISM
12 mai 2022, ora 16:28 in Turism |
66 vizualizari |
0 comentarii
30 mai 2022, ora 11:48 in |
60 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:44 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:41 in |
80 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Uber: 2020 a fost un an complet atipic. De la peste 16 milioane de curse pe zi, la îndemnarea pasagerilor să rămână acasă
- Primul hotel dintr-un aeroport in Romania: Hilton Garden Inn in Aeroportul Henri Coanda
- Airbus: flota de aeronave de pasageri de peste 100 de locuri s-ar putea dubla in urmatorii 20 de ani
- Wizz Air a transport cu 23% mai mulţi pasageri pe rutele din România anul trecut
- Ce crestere a avut Wizz Air in Romania anul trecut