TURISM

Drepturile pasagerilor în timpul grevei ROMATSA

16 iulie 2015, ora 14:15 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
romatsa.jpg
Controlorii de trafic aerian de la ROMATSA au făcut miercuri grevă de avertisment timp de două ore.

Centrul European al Consumatorilor - ECC Romania informează că pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile întârziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au următoarele drepturi:

- Să fie informați asupra drepturilor pe care le au;
- Să primească mese și răcoritoare proporționale cu timpul de așteptare și două apeluri telefonice gratuite.

În cazul în care nu au primit mese și răcoritoare, sfătuim pasagerii să păstreze bonurile, chitanțele pentru sumele cheltuite în acest sens pentru a putea cere banii înapoi de la companiile aeriene.



În privința compensațiilor prevăzute pentru anulări și întârzieri prelungite (ajungerea la destinație cu o întârziere egală sau mai mare de trei ore), situația acestora trebuie analizată de la caz la caz împreună cu măsurile luate de compania aeriană pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. 

Greva poate fi considerată o împrejurare excepțională care exonerează companiile de transport aerian de la plata acestor compensații. Acest lucru este realizat, de obicei, de instanțele de judecată.

Controlorii de trafic aerian au intrat în grevă de avertisment miercuri din cauza neîncheierii Contractului Colectiv de Muncă.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 25 Februarie 2020, 01:38
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter