TURISM

Efectele atentatelor din Turcia: Vânzările pentru riviera bulgară și litoralul românesc au crescut în vara acestui an cu 60%

27 octombrie 2016, ora 00:41 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
litoral.jpg
Bulgaria și România s-au aflat într-un con de umbră anul trecut, însă, anul acesta vânzările pentru riviera bulgară și litoralul românesc au crescut cu 60%, pe fondul evenimentelor din Turcia, spun reprezetanţii unei agenţii de turism.

Sezonul turistic estival 2016 a presupus o ușoară repoziționare a destinațiilor de vacanță preferate de români.

Astfel, pe primul loc in topul preferințelor clienților Filadelfia Turism s-a aflat Grecia, care a reprezentat aproximativ 36% din totalul sejururilor vândute. Bulgaria s-a situat pe poziția secundă, fiind preferată de o treime dintre turiștii români. 

Turcia a constituit un caz excepțional vara aceasta, din cauza mișcărilor politico-sociale din a doua jumătate a verii. Kusadasi și Antalya s-au aflat în continuare pe lista destinațiilor dorite de către turiști, însă într-o mai mică măsură. 

Cererea a crescut anul acesta și pentru destinațiile exotice, cu accent pe Maldive, Zanzibar, Republica Dominicană și Mexic. Pelerinajele din Israel au fost și ele căutate de către turiști.
 

"Sezonul estival 2016 a fost unul surprinzător. În 2015 Bulgaria și România s-au aflat într-un con de umbră, însă, anul acesta vânzările pentru riviera bulgară și litoralul românesc au crescut cu 60%. Nu în ultimul rând, s-a simțit o ușoară sporire a popularității destinațiilor exotice"
, a declarat Lidia Sighiartău, manager Filadelfia Turism.
 

Valoarea medie a unui sejur s-a păstrat la fel cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, clienții Filadelfia Turism au plătit vara aceasta pentru un sejur de șapte zile, în afara țării, cu transportul, cazarea și micul dejun incluse, aproximativ 440 Euro.
 

Ca mijloc de transport, turiștii noștri au preferat autocarul și avionul. Astfel, numărul biletelor de avion vândute a crescut cu aproximativ 14% față de 2015.

"Cel mai scump sejur pe care l-am vândut a fost de 6.000 Euro, cu destinația Maldive, iar cea mai populară metodă a rămas în continuare achiziționarea pachetelor turistice direct din agenție." continuă Lidia Sighiartău.
 

Pentru 2017, Filadelfia Turism va menține în portofoliul de tour operare destinații precum Grecia, Bulgaria, Israel, destinații exotice, dar și litoralul românesc, unde clienții vor putea achiziționa pachetele turistice cu tichete de vacanță. Intrarea firmei Ruefa Escape Travel în grupul Filadelfia, a inclus în portofoliul agenției toate ofertele celor peste 30 de tour operatori germani.
 

Înființată în 2006, Filadelfia Turism este membră a Filadelfia Group și a avut o cifră de afaceri de circa 3,5 milioane de Euro în 2015. În momentul de față compania are 530 de angajați.


Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 25 August 2019, 08:38
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter