TURISM

Hotelurile Pullman, Novotel si Mercure din Romania si-au digitalizat procesele de check-in/check-out

17 iunie 2015, ora 11:35 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
novotel.jpg
Pullman Bucharest World Trade Center, Novotel Bucharest City Center si Mercure Bucharest City Center sunt primele hoteluri din Romania ale brandului Accor care au implementat Welcome by Le Club Accorhotels, un serviciu digital oferit clientilor.

Welcome by Le Club Accorhotels face parte din strategia digitala a grupului Accor, ce vizeaza integrarea tehnologiei digitale in toate etapele interactiunii cu clientul. 

Serviciul va fi disponibil tuturor membrilor clubului de loialitate si clientilor directi ai Accor, ce fac rezervari utilizand accorhotels.com, website-urile brandurilor, aplicatiile mobile, sau prin telefon direct la hotel etc.

Primirea oaspetilor implica astfel mai putine formalitati administrative, ceea ce permite hotelierilor sa fie disponibili in totalitate pentru intampinarea clientilor si pentru a raspunde nevoilor individuale sau pur si simplu pentru a-i ajuta sa economiseasca timp. 



Cu doua zile inainte de cazarea in hotel, clientii sunt invitati sa se inregistreze online  daca  si-au facut  rezervarea direct  prin Accor  sau daca  sunt  posesori  de carduri de loialitate. 

In ziua sosirii, oaspetii primesc un mesaj de bun venit prin SMS, prin care sunt  informati  ca  au  cheia  si  camera pregatite si li se ofera informatii practice, care sa le simplifice calatoria (servicii de transport catre hotel, coduri de acces in parcare etc.). La sosirea in hotel  cheia este pregatita si le este inmanata imediat, fara alte formalitati administrative.  

In  ziua plecarii, clientii pot parasi hotelul imediat. Pentru check-out, acestia trebuie doar sa inapoieze cheia, ca semn ca au eliberat camera, urmand ca factura sa le fie trimisa prin e-mail.  

Serviciul digital de primire al Accor a fost lansat oficial in urma cu un an iar in prezent este disponibil in peste 1.000 de hoteluri din intreaga lume. Acest serviciu inregistreaza deja aproape 3.000 de utilizatori zilnic, dintre care peste 40% folosesc telefoanele mobile pentru check-in. 92% dintre clientii care au folosit acest serviciu au declarat ca il vor folosi din nou. 

In 2015 Accor va implementa acest serviciu in alte 1.500 de hoteluri, astfel incat 75% din retelele franceze si europene sa ofere aceasta solutie de check-in/check-out rapid.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 22 Septembrie 2020, 13:38
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter