TURISM, MEDIA & MARKETING

New York-ul se promoveaza ca destinatie turistica cu 30 mil. $

28 iunie 2010, ora 11:29 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
NY.jpgmedie.jpg
Orasul New York va fi promovat ca destinatie turistica prin intermediul unei campanii globale estimate la 30 milioane de dolari, potrivit Brandrepublic.com.
Campania se va derula pe parcursul unui an si va fi sustinuta si de branduri ca American Express, American Airlines si Travelocity.

Campania se va axa pe promovarea a cinci zone ale orasului, atat in randul americanilor cat si a turistilor straini.

Se estimeaza ca numarul turistilor care vor vizita New York-ul anul acesta va fi de 41 milioane, pentru ca in 2012 sa ajunga la 50 de milioane anual.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 07:20
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter