TURISM

Partea de creatie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenta fiind cercetarile de piata (Update 1)

31 iulie 2010, ora 13:21   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
BrandTara-mica.jpg
Partea de creatie a brandului turistic al Romaniei, deja bine-cunoscuta frunza, a costat 94.600 de euro, diferenta pana la 900.000 de euro insemnand cercetarile de piata, au declarat pentru Mediafax reprezentantii Biroului de presa al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).
Potrivit institutiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetari de piata desfasurate in Romania si in cele 8 piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria. Studiul a inclus doua componente, una calitativa si alta cantitativa, cuprinzand 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect si 3 branding council-uri.

MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe Internet la preturi mult mai mici si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.



THR/TNS: Brandul de tara a fost elaborat in cadrul unui proces complex si este original. Suntem insa dispusi sa modificam. (Articol initial)

31 iulie 2010, ora 09:59   | 2 comentarii publicate
BrandTara-mica.jpg
Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe Internet.

Asocierea THR/TNS a transmis vineri un raspuns Ministerului Dezvoltarii si Turismului, ca urmare a faptului ca institutia a afirmat anterior ca nu va efectua nicio plata catre asociere pana nu se clarifica situatia logo-ului, scrie Mediafax.

Asocierea mentioneaza ca este la dispozitia Guvernului pentru luarea oricarei decizii necesare, in scopul de a rezolva actuala neintelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrari suplimentare de grafica asupra izotipului.

Referitor la vizualul brandului, asocierea mentioneaza ca acesta a fost elaborat in cadrul unui proces complex, in care au fost implicati reprezentanti ai industriei de turism din Romania si ai ministerului, proces din care au rezultat peste 70 de logo-uri si peste 30 de izotipuri, dintre care cateva au fost testate ulterior, in mai multe etape, pe piete, in vederea identificarii celor preferate de potentialii vizitatori ai Romaniei, conform unui comunicat transmis vineri seara de Ministerul Dezvoltarii si Turismului.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
31/07/2010 16:39
fff multi bani se arunca pe geam pe anumite proiecte care nu isi au rostu........si nu are cum sa coste asa de mult....


Rent a car
 
David a spus:
31/07/2010 17:03
Cei 900,000 de euro cheltui?i pe campanie sunt un mizilic pe l?ng? milioanele de euro cheltuite de alte state care ??i fac reclam?. ?n plus, sunt bani europeni – deci bani c??tiga?i de Rom?nia pe un proiect. Dac? m? ?ntreba?i pe mine, mai bine cheltuim ace?ti bani europeni pe o campanie decent? cum este cea de acum, dec?t ceea ce f?ceau al?ii ?nainte pe vremea liberalilor sau pesedi?tilor – adic? milioane de euro cheltui?i pe reclame de 2 lei cu Dracula.
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 18 Septembrie 2019, 17:18
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter