- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Partea de creatie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenta fiind cercetarile de piata

31 Jul, 13:21 • Redactia DailyBusiness
Partea de creatie a brandului turistic al Romaniei, deja bine-cunoscuta frunza, a costat 94.600 de euro, diferenta pana la 900.000 de euro insemnand cercetarile de piata, au declarat pentru Mediafax reprezentantii Biroului de presa al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).
Partea de creatie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenta fiind cercetarile de piata

Potrivit institutiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetari de piata desfasurate in Romania si in cele 8 piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria. Studiul a inclus doua componente, una calitativa si alta cantitativa, cuprinzand 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect si 3 branding council-uri.

MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe Internet la preturi mult mai mici si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.