BURSE, MEDIA & MARKETING

De ce investeste Sanofi intr-un brand romanesc, vechi de 40 de ani

30 octombrie 2014, ora 15:43 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
antinevrlagic.jpg
Sanofi Romania introduce, incepand cu luna septembrie un nou design de ambalaj pentru brandul traditional Antinevralgic. Schimbarea de ambalaj, realizata de o agentie specializata din Franta, se aplica atat pentru Antinevralgic P, cat si pentru Antinevralgic Forte.

"Urmarim sa ne consolidam pozitia de lider pe piata de analgezice si antiinflamatorii forme solide. Prin noul design, ne propunem sa aducem produsul Antinevralgic si in atentia publicului tanar, activ, dinamic, a carui activitate de zi cu zi poate fi afectata de durerile de cap", a explicat Iulia Rosian, director Consumer HealthCare Sanofi Romania.
 
Segmentul de analgezice si antiinflamatoare, forme solide, se ridica la un nivel de peste 170 milioane de lei (conform IMS MAT Iulie 2014). Sanofi detine pozitia de lider, cu o cota de piata de 26% in valoare si 23% in volum, rezultate obtinute in special prin performanta brandurilor Antinevralgic si Ibalgin.

Antinevralgic detine, in prezent, o cota de piata in valoare de 20%, conform IMS MAT Iulie 2014, si 16% cota de piata in volume (cutii), fiind in trend crescator fata de anii anteriori. O evolutie foarte buna a avut-o produsul lansat in 2013, Antinevralgic Forte. In prezent, in farmacii, se vand circa 60.000 de cutii pe luna de Antinevralgic Forte, iar cererea este in continua crestere, spun reprezentantii companiei.

Antinevralgic este una dintre cele mai cunoscute marci din Romania, avand o experienta de peste 40 de ani si fiind un produs 100% romanesc, fabricat in unitatea de productie Zentiva din Bucuresti.

Schimbarea de design va fi sustinuta printr-o campanie de promovare TV, dar si in farmacii prin merchandising si materiale la punctele de vanzare.

Conform unor studii recente de piata, in 31% din situatiile dureroase tratate, romanii merg in farmacie pentru a-si cumpara analgezice, vizibilitatea pe raft fiind din ce in ce mai importanta. Aceleasi studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat medicamentele.



Noul design pentru Antinevralgic face parte dintr-un proiect regional prin care medicamentele Sanofi impotriva durerii de pe piata din Europa Centrala si de Est isi actualizeaza forma de prezentare.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Vineri, 28 Iulie 2017, 09:58
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter