- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

EU Gateway: Sesiuni pentru tehnologii de constructii si medicale

21 Mar, 11:39 • Redactia DailyBusiness
Programul EU Gateway (finantat de Comisia Europeana pentru a sustine companiile din statele comunitare care vor sa isi dezvolte activitatea in Japonia si Coreea de Sud-n.r.), continua sesiuni de aplicari pentru companiile specializate in tehnologii medicale si de constructii care vor sa patrunda pe piata din Japonia, respectiv Coreea de Sud.
EU Gateway: Sesiuni pentru tehnologii de constructii si medicale

Pentru misiunea in Japonia, termenul limita de depunere a aplicatiilor este 22 aprilie, evenimentul fiind programat in perioada 12-16 septembrie, in timp ce data limita de inscriere pentru misiunea din Coreea de Sud este 6 mai, iar evenimentul se va desfasura intre 20-26 septembrie 2011.

„Asia este unul dintre cele mai importante motoare de economice globale si a asistat, in ultimii ani, la o crestere a cererii pentru materiale de constructii”, spune Alexandru Bernea, Business Analyst in cadrul Deloitte Consultanta, coordonatorul acestei etape din program.

Programul EU Gateway a fost structurat pe sase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a 6 ani, pana in 2014.

Procesul de aplicare consta in doua etape. Initial, companiile completeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa le determine gradul de eligibilitate. Daca firmele corespund cerintelor, trec la faza a doua, completand un formular de aplicare.

Intregul proces se desfasoara online, pe site-ul www.eu-gateway.eu si nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului.

Companiile eligibile trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa aiba o activitate pe piata de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar sau de 100%, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare astfel incat sa garanteze intrarea pe pietele din Japonia si/sau Coreea.

Companiile trebuie de asemenea sa faca dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel international si sa aiba o strategie de afaceri solida pentru penetrarea celor doua piete asiatice. In plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor respective trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba engleza.