- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Unilever ataca piata locala de inghetata cu 8 branduri Algida

28 May, 14:19 • Redactia DailyBusiness
Unilever, unul dintre cei mai producatori de bunuri de larg consum din lume, a adus in Romania 8 branduri de inghetata din gama Algida, a anuntat joi compania.
Unilever ataca piata locala de inghetata cu 8 branduri Algida

Printre acestea, se numara Magnum, inghetata de vanilie invelita in ciocolata, Big Milk, cu un continut bogat de lapte, Kolorki, pentru copii, Twister, inghetata de vanilie asortata cu lamaie verde, ananas si capsuni, Cornetto, combinatie de ciocolata si nuci si Cucciolone, din inghetata straciatella, lapte si biscuiti crocanti.

Unilever are o cifra de afaceri anuala de 5 miliarde de euro.

Marca Algida a fost scoasa pe piata in 1950 in Italia si de atunci activeaza in peste 40 de tari ca „brandul inima”. Marca Algida opereaza sub diferite nume, in piete diferite (Algida in Italia, Wall’s in Marea Britanie si Asia, Kibon in Brazilia, Langnese in Germania sau Ola in Olanda).

Unilever este prezent din 1995 pe piata romaneasca, unde comercializeaza marci precum Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Bertolli, Lipton si Algida.

Operatiunile Unilever din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din Romania de catre compania regionala Unilever South Central Europe (USCE). Unilever South Central Europe coordoneaza din Bucuresti operatiunile in 7 tari din zona: Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Moldova.

Pe piata locala de inghetata, estimata la 160 milioane de euro, Unilever concureaza cu grupul elvetian Nestle, care a preluat Delta Ice Cream, si Betty Ice Suceava.