- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Asesoft a preluat eMag.ro: \”Negocierile au fost scurte – cateva saptamani\”

24 Apr, 17:33 • emanuel.ceciu
Asesoft Distribution a preluat 51% din actiunile eMag, cel mai mare retailer online din Romania, cele doua companii urmand sa activeze in continuare separat pe piata, conform lui Iulian Stanciu, director general al Asesoft Distribution. Acesta a precizat ca Asesoft a facut un credit bancar pentru incheierea tranzactiei.
Asesoft a preluat eMag.ro: \Negocierile au fost scurte - cateva saptamani\

„Negocierile au fost scurte – doar cateva saptamani. Noi ne miscam repede”, a spus Stanciu. „Companiile vor activa separat – noi ne vom ocupa ca si pana acum de distributie, eMag de retail si distributie”, a mai spus Iulian Stanciu.

Oficialii celor doua companii implicate in tranzactie nu au oferit informatii privind valoarea acesteia.

De tranzactie s-au ocupat casele de avocatura Andrei Nicolescu, din partea Asesoft Distribution si Paduraru&Boncu, din partea eMag.ro.

„Dupa mai bine de un an de discutii chiar si cu investitori externi, am decis sa mergem alaturi de un partener care s-a aflat foarte aproape de noi in ultimii sapte ani. Acordul dintre cele doua companii este unul strict financiar, fiecare isi va continua independent linia proprie de business si isi va pastra focusul pe piata pe care activeaza: Asesoft pe distributie si eMag pe cea de retail online”, a declarat Radu Apostolescu, director marketing, cofondator eMag si unul dintre cei patru actionari ai companiei.

„Nu o sa favorizam eMag ca si client al Asesoft, o sa sprijinim in continuare toti partenerii Asesoft. eMag reprezinta sub 10% din vanzarile Asesoft, vinde peste 15.000 produse de la peste 500 de producatori in timp ce Asesoft vinde aproximativ 2.000 de produse de la 50 producatori”, a spus Razvan Ziemba, director executiv Asesoft.

Sinergiile logistice intre eMag si Asesoft care se vor concretiza mai usor acum vor fi baza construirii platformei de comert online eMag, la care sa aiba acces in egala masura orice distribuitor si comerciant, pe modelul Amazon.com. Viziunea eMag ramane neschimbata si centrata in continuare pe nevoile clientului de a avea acces la o baza cat mai larga de produse, servicii si informatii, conform eMag.

„Pentru noi eMag este o investitie, o oportunitate. Cred ca ne apropiem de punctul culminant al crizei din retail, ceea ce inseamna vanzarile cele mai slabe, de acum ne asteptam la o singura directie pentru toata piata: in sus”, a mai spus Iulian Stanciu de la Asesoft.

eMag a inregistrat in 2008 afaceri de circa 70-80 mil. euro, desi initial estimase circa 110 mil. euro, iar in 2007 compania a generat profit net de 0,6 mil. euro. Asesoft Distribution a inregistrat anul trecut afaceri de 127 mil. dolari (105 mil. euro).