- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Angajatii din banking, cei mai \”distructivi\” ambasadori de brand

25 Sep, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Angajatii pot construi sau distruge o marca, iar cei mai distructivi ambasadori de brand lucreaza in domeniul financiar. 58% dintre angajatii bancilor sustin ca isi sfatuiesc familia si apropiatii sa nu apeleze la serviciile furnizate de compania pentru care lucreaza, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Gallup in Marea Britanie, ale carui concluzii au fost prezentate joi la Bucuresti.
Angajatii din banking, cei mai \distructivi\ ambasadori de brand

Angajatii din retail isi incurajeaza cel mai puternic familia si cunoscutii sa utilizeze serviciile companiei la care lucreaza, in proportie de 36%.

Angajatii din servicii recomanda in proportie de 27% brandul pe care il deservesc, iar cei din telecom, in proportie de 21%.

Angajatii sunt principalii ambasadori ai brandului pentru care lucreaza. Ei asigura o continuitate in relatia consumatorilor cu brandul, si tot ei trebuie sa se asigure ca marca pe care o servesc isi pastreaza promisiunile fata de consumatori, se afirma in studiu.

Reteta pentru interactiunea ideala a angajatilor cu clientii? Angajatii trebuie sa cunoasca foarte bine valorile brandului si sa stie cum sa le transpuna in relatia cu clientul. Este necesar si ca angajatul sa resimta un nivel ridicat de mandrie fata de calitatea serviciilor furnizate de compania in care lucreaza, potrivit lui William J. McEwen, specialist Gallup in managementul loialitatii de brand.

Astfel, loialitatea angajatilor in fata brandului se masoara in functie de doua directii-cheie: „Cunosc obiectivele companiei si ce ne diferentiaza brandul de competitie” si a doua, cea mai puternica, „Sunt foarte mandru de calitatea serviciilor si a produselor pe care le oferim”, explica McEwen.

Cine „traieste” promisiunea brandului? Potrivit studiului efectuat de Gallup, cu cat angajatul este amplasat mai sus in ierarhie, cu atat este mai atasat de brand. Astfel, dintre top-managerii chestionati, 58% afirma ca isi cunosc obiectivele companiei pentru care lucreaza si stiu prin ce se diferentiaza brandul. Procentul scade la 39% in randul middle managerilor si la 35% pentru angajatii non-manageri.

In randul celor care afirma ca se simt extrem de mandri de calitatea serviciilor furnizate, procentul cel mai mare este rezervat tot de top-manageri (40% dintre cei chestionati), in timp ce 30% din middle manageri si 29% dintre non-manageri afirma acest lucru.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Noul trend pentru slăbit împarte internetul în două tabere. Avertismentul medicilor VIDEO
Noul trend pentru slăbit împarte internetul în două tabere. Avertismentul medicilor VIDEO
Ea este Șefa de la Primăria Sectorului 6! Adoptată de Ciprian Ciucu, a devenit rapid răsfățata instituției
Ea este Șefa de la Primăria Sectorului 6! Adoptată de Ciprian Ciucu, a devenit rapid răsfățata ...
Cele 2 electrocasnice pe care nu ar trebui să le pornești în același timp. Mulți români fac această greșeală care îi poate costa scump
Cele 2 electrocasnice pe care nu ar trebui să le pornești în același timp. Mulți români fac această ...
Cum se prepară maioneză fără ulei, varianta sănătoasă care păstrează gustul rețetei originale
Cum se prepară maioneză fără ulei, varianta sănătoasă care păstrează gustul rețetei originale
Hercesa accelerează dezvoltările din București. Al patrulea bloc Stellaris, cu 114 apartamente, intră în construcție lângă Stadionul Steaua
Hercesa accelerează dezvoltările din București. Al patrulea bloc Stellaris, cu 114 apartamente, intră ...
Piața muncii se rupe în două. Orașele mari explodează cu oferte, sudul și estul rămân în blocaj
Piața muncii se rupe în două. Orașele mari explodează cu oferte, sudul și estul rămân în blocaj
HP reduce 6.000 de locuri de muncă pentru a accelera trecerea către Inteligența Artificială
HP reduce 6.000 de locuri de muncă pentru a accelera trecerea către Inteligența Artificială
Tren direct de mare viteză între Paris și Munchen. Călătoria va dura sub 5 ore din 2026
Tren direct de mare viteză între Paris și Munchen. Călătoria va dura sub 5 ore din 2026
Comerțul cu tradiții în 2025. Meșterii români cuceresc online-ul, iar sărbătorile aduc cele mai mari vânzări
Comerțul cu tradiții în 2025. Meșterii români cuceresc online-ul, iar sărbătorile aduc cele mai ...
Cutremur la Hollywood. Prăbușirea Warner Bros declanșează o luptă uriașă între Netflix și Paramount
Cutremur la Hollywood. Prăbușirea Warner Bros declanșează o luptă uriașă între Netflix și Paramount
Nicușor Dan, despre dronele rusești: „Sper să nu mai avem drone, dar dacă vom avea şi dacă nu punem în pericol pe locuitori şi să facem mai mult rău, veţi vedea drone doborâte în România”
Nicușor Dan, despre dronele rusești: „Sper să nu mai avem drone, dar dacă vom avea şi dacă nu ...
Tur decisiv în Chile. Alegerile prezidențiale ar putea aduce cea mai puternică virare spre dreapta din ultimele decenii
Tur decisiv în Chile. Alegerile prezidențiale ar putea aduce cea mai puternică virare spre dreapta ...
Alertă cu bombă la granița Republicii Moldova. Trenul București–Kiev, vizat de o amenințare
Alertă cu bombă la granița Republicii Moldova. Trenul București–Kiev, vizat de o amenințare
Cum a votat Nicușor Dan la Primăria Capitalei: „Am pus ștampila pe cine am crezut că duce mai departe”
Cum a votat Nicușor Dan la Primăria Capitalei: „Am pus ștampila pe cine am crezut că duce mai departe”
Decembrie, luna datoriilor. Românii iau cele mai multe credite înainte de sărbători
Decembrie, luna datoriilor. Românii iau cele mai multe credite înainte de sărbători
De ce nu a mers Nicușor Dan la funeraliile lui Ion Iliescu: „Am încercat să păstrez un echilibru”
De ce nu a mers Nicușor Dan la funeraliile lui Ion Iliescu: „Am încercat să păstrez un echilibru”
Creștere alarmantă a cazurilor de gripă. Un nou virus se răspândește rapid în România
Creștere alarmantă a cazurilor de gripă. Un nou virus se răspândește rapid în România