- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Angajatii din banking, cei mai \”distructivi\” ambasadori de brand

25 Sep, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Angajatii pot construi sau distruge o marca, iar cei mai distructivi ambasadori de brand lucreaza in domeniul financiar. 58% dintre angajatii bancilor sustin ca isi sfatuiesc familia si apropiatii sa nu apeleze la serviciile furnizate de compania pentru care lucreaza, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Gallup in Marea Britanie, ale carui concluzii au fost prezentate joi la Bucuresti.
Angajatii din banking, cei mai \distructivi\ ambasadori de brand

Angajatii din retail isi incurajeaza cel mai puternic familia si cunoscutii sa utilizeze serviciile companiei la care lucreaza, in proportie de 36%.

Angajatii din servicii recomanda in proportie de 27% brandul pe care il deservesc, iar cei din telecom, in proportie de 21%.

Angajatii sunt principalii ambasadori ai brandului pentru care lucreaza. Ei asigura o continuitate in relatia consumatorilor cu brandul, si tot ei trebuie sa se asigure ca marca pe care o servesc isi pastreaza promisiunile fata de consumatori, se afirma in studiu.

Reteta pentru interactiunea ideala a angajatilor cu clientii? Angajatii trebuie sa cunoasca foarte bine valorile brandului si sa stie cum sa le transpuna in relatia cu clientul. Este necesar si ca angajatul sa resimta un nivel ridicat de mandrie fata de calitatea serviciilor furnizate de compania in care lucreaza, potrivit lui William J. McEwen, specialist Gallup in managementul loialitatii de brand.

Astfel, loialitatea angajatilor in fata brandului se masoara in functie de doua directii-cheie: „Cunosc obiectivele companiei si ce ne diferentiaza brandul de competitie” si a doua, cea mai puternica, „Sunt foarte mandru de calitatea serviciilor si a produselor pe care le oferim”, explica McEwen.

Cine „traieste” promisiunea brandului? Potrivit studiului efectuat de Gallup, cu cat angajatul este amplasat mai sus in ierarhie, cu atat este mai atasat de brand. Astfel, dintre top-managerii chestionati, 58% afirma ca isi cunosc obiectivele companiei pentru care lucreaza si stiu prin ce se diferentiaza brandul. Procentul scade la 39% in randul middle managerilor si la 35% pentru angajatii non-manageri.

In randul celor care afirma ca se simt extrem de mandri de calitatea serviciilor furnizate, procentul cel mai mare este rezervat tot de top-manageri (40% dintre cei chestionati), in timp ce 30% din middle manageri si 29% dintre non-manageri afirma acest lucru.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Mark Rutte, secretarul general al NATO: ”Noi suntem următoarea țintă a Rusiei”
Mark Rutte, secretarul general al NATO: ”Noi suntem următoarea țintă a Rusiei”
Liana Arsenie, șefa CAB, îl reclamă la CNSAS pe judecătorul Laurențiu Beşu. Acesta recunoaște că a fost ofițer de informații
Liana Arsenie, șefa CAB, îl reclamă la CNSAS pe judecătorul Laurențiu Beşu. Acesta recunoaște ...
Ce trebuie să știi înainte să începi o implementare SAP
Ce trebuie să știi înainte să începi o implementare SAP
Angajări 2025. Se caută angajați fără studii superioare. Orașele în care sunt cele mai multe joburi disponibile
Angajări 2025. Se caută angajați fără studii superioare. Orașele în care sunt cele mai multe joburi ...
Încă patru companii pe lista de reformă a guvernului. Care sunt acestea și ce schimbări se preconizează
Încă patru companii pe lista de reformă a guvernului. Care sunt acestea și ce schimbări se preconizează
Profesoara din Galați care amenința elevii cu un briceag. Poliția a deschis anchetă
Profesoara din Galați care amenința elevii cu un briceag. Poliția a deschis anchetă
Ce pensie primește o badantă româncă după doar 10 ani munciți în Italia. Încasează mult mai puțin decât ar încasa în România după un deceniu de muncă
Ce pensie primește o badantă româncă după doar 10 ani munciți în Italia. Încasează mult mai ...
Alertă ANSVSA: Murături retrase din magazinele Metro din cauza prezenței unor alergeni
Alertă ANSVSA: Murături retrase din magazinele Metro din cauza prezenței unor alergeni
Peste 500 de români concediaţi de Bosch, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul tehnologiei. Ce departamente vor fi cel mai afectate
Peste 500 de români concediaţi de Bosch, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul tehnologiei. ...
Ministrul Justiției, despre conferința de presă a CAB. ”Un demers adecvat” / ”Aceste probleme să fie abordate în mod direct, în mod corect, să fie investigate”
Ministrul Justiției, despre conferința de presă a CAB. ”Un demers adecvat” / ”Aceste probleme ...
O nouă televiziune se lansează în România. Ce vor putea urmări românii pe noul canal
O nouă televiziune se lansează în România. Ce vor putea urmări românii pe noul canal
ANAF poate bloca conturi fără să meargă în control. Cine riscă propriri sau sechestre și cum pot fi evitate astfel de situații
ANAF poate bloca conturi fără să meargă în control. Cine riscă propriri sau sechestre și cum pot ...
Criza apei din Prahova, primul pas spre normalizare. DSP ridică restricțiile în șase localități
Criza apei din Prahova, primul pas spre normalizare. DSP ridică restricțiile în șase localități
Produsul inedit vândut de LIDL de Sărbători. Este ediţie limitată
Produsul inedit vândut de LIDL de Sărbători. Este ediţie limitată
BNR avertizează: Stabilitatea financiară a României este sub presiune din cauza deficitului și a riscurilor globale
BNR avertizează: Stabilitatea financiară a României este sub presiune din cauza deficitului și a ...
România reechilibrează relația cu OMV Petrom. Statul va controla exporturile de gaze din Marea Neagră
România reechilibrează relația cu OMV Petrom. Statul va controla exporturile de gaze din Marea Neagră
Curtea de Apel București demolează documentarul Recorder. ”Narațiuni manipulative și false”
Curtea de Apel București demolează documentarul Recorder. ”Narațiuni manipulative și false”
Câţi bani vor plăti românii la impozit, după ce CCR a dat undă verde pentru creşterea taxelor locale. Noua formulă de calcul
Câţi bani vor plăti românii la impozit, după ce CCR a dat undă verde pentru creşterea taxelor ...