- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Discovery numeste pentru prima data un country manager in Romania

23 Jun, 12:30 • Redactia DailyBusiness
Dorota Zurkowska-Bytner (foto), vicepresedente de vanzari publicitate Discovery Networks Europa Centrala (DNEC), a fost numita country manager pentru Romania, a anuntat miercuri compania.
Discovery numeste pentru prima data un country manager in Romania

Ea va detine in continuare pozitia de vicepresedente de vanzari publicitate dar va raspunde si de coordonarea operatiunilor echipei locale.

„Romania devine o piata tot mai importanta pentru noi, fiind in prezent a doua ca marime in Europa Centrala, dupa Polonia”, a declarat Katarzyna Kieli, director general DNEC.

Pentru a consolida echipa de vanzari de publicitate din Romania, DNEC l-a numit pe Andrei Grigorescu in pozitia de manager de vanzari publicitate. El va raspunde de coordonarea echipei de vanzari din Romania si de mentinerea relatiilor de colaborare cu clientii si agentiile de media.

Andrei Grigorescu are o experienta de peste 10 ani in industria de advertising: a lucrat ca director general la PosterCom, agentia outdoor a The Group, iar anterior a fost director de vanzari si director de dezvoltare in cadrul News Outdoor Group, divizia de advertising Out-Of-Home a The News Corporation (NewsCorp).

Structura echipei de programe din Europa Centrala a fost de asemenea modificata pentru a sustine cresterea rapida a afacerii in aceasta zona.

In acest sens, incepand cu 1 iunie, Ada Roseti, Channel Manager pentru Romania, a fost promovata la pozitia de Channel Director pentru Romania, Ungaria, Republica Ceha si Slovacia si se va ocupa de coordonarea activitatii canalelor Discovery pe toate cele patru piete, lucrand in continuare din Romania.

In completarea acestei schimbari, Diana Tulbure, director de marketing pentru Romania, a fost la randul sau promovata, urmand sa coordoneze activitatile de marketing pe aceleasi 4 piete.

Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 180 de tari.

In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 230 milioane de abonati, din 115 tari, oferind programe adaptate in 28 de limbi.