MEDIA & MARKETING

Fondatorul iLeo lansează o nouă agenţie de publicitate

19 februarie 2016, ora 17:40 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
mugur-pastrascu-foto-high-res-57.jpg
După 16 ani de carieră în comunicare, dintre care 13 dedicaţi digitalului, Mugur Pătraşcu pune bazele unui nou proiect, Screen Native, o agenţie full service, digital at the core.

După ce a lucrat pe clienţi ca: Telekom, Avon, Dacia, Samsung, Bergenbier, Petrom, Orange, Vodafone, BAT, P&G, BRD, Mugur revine cu o nouă soluţie, dedicată întru totul noii realităţii în comunicare.


Agenţia va funcţiona atât ca un furnizor de strategie şi soluţii de comunicare integrate, cât şi ca un dealer de soluţii de conţinut din multiplele surse existente pe piaţă.

"Advertising-ul nu mai funcţionează după împărţirea în clasic şi digital sau campaniile, în advertising clasic plus nişte topping de digital sau orice alte combinaţii şi hibrizi hazlii mai vedem azi prin oraş. Cred că, în 2016, advertisingul trebuie să fie unul singur, digital at the core, cu modalităţi de expresie pe toate ecranele. Echipa trebuie să fie una singură, dar cu altă dinamică şi relaţionare, cu alte resorturi.
Digitalul nu mai există ca disciplină separată, comunicarea trebuie să iasă din schizofrenia ultimului deceniu", spune 
Mugur Pătraşcu, fondator Screen Native

Mugur a fondat în 2006 agenţia de digital iLeo, cea mai mare agenţie digitală, după cifra de afaceri din România, trei ani la rând şi în top trei agenţii digitale în zona de strategie şi creaţie în ultimii 8 ani. În 2014, a vândut participaţia iLeo grupului Leo Burnett România şi a preluat funcţia de Digital Director în Leo Burnett Group. La doi ani de la tranzacţie, Mugur Pătraşcu a ales să pună bazele unei noi echipe restrânse, ca alternativă la procedurile standardizate ale grupurilor mari de comunicare.

"Consider că, la ora actuală, agenţiile mici au un avantaj solid, întrucât procentul de specialişti care determină produsul din echipă este considerabil mai mare, faţă de grupurile mari, unde procesul se desfăşoară amorf şi inflexibil. Am decis să abordez curajos lucrurile şi să reinventez agenţia de comunicare. Astăzi, în oraş, sunt 20 de oameni care, individual, pot face faţă oricărei agenţii mari, în orice pitch, pe orice miză. Valoarea individuală asezonată cu o echipa mică şi flexibilă va fi de multe ori, în viitor, soluţia pe această piaţă.

Credem că filosofia advertising-ului viitorului pleacă şi se întoarce la ecranele pe care ne petrecem mai mult de jumătate din viaţă şi pe care le experimentăm din ce în ce mai des, ele sunt prima interfaţă în relaţia cu lumea. Cred că anii care vor urma vor aduce o schimbare vizibilă în modul în care se face, în general, comunicarea în România", a adaugat Mugur Pătraşcu.

Acesta are o experienţă în comunicare de 16 ani, perioada în care a implementat peste 300 de campanii pentru mai mult de 130 de brand-uri, cu care a câştigat peste 50 de premii locale şi internaţionale.  
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Luni, 05 Decembrie 2016, 14:21
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter