- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pepsi: 1,2 mld. $ pentru noul \”look\” global

21 Oct, 13:18 • Redactia DailyBusiness
Pepsi isi relanseaza imaginea pe plan global, proces pentru care compania a alocat un buget de 1,2 miliarde $, scrie presa internationala.
Pepsi: 1,2 mld. $ pentru noul \look\ global

Logo-ul actual al brandului, globul colorat in rosu, alb si albastru, a fost creat in anii ’50. Acum, compania vrea sa portretizeze o serie de „emotii” pe ambalajele produselor din portofoliu.

Reprezentantii PepsiCo au afirmat ca logo-ul Diet Pepsi infatiseaza un zambet discret, cel al Pepsi – un zambet plin, iar Pepsi Max un „hohot” de ras.

Fontul asociat logo-ului va fi schimbat, trecandu-se de la formatul bold, si litere mari, la un stil retro, cu litera mica.