- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

PR-ul companiei imobiliare Regatta a intrat in portofoliul The Practice

17 Feb, 11:54 • Redactia DailyBusiness
Agentia The Practice, parte a grupului de comunicare Leo Burnett a semnat un contract de 1 an pentru gestionarea contului de PR al companiei de consultanta imobiliara Regatta, au anuntat oficialii The Practice.
PR-ul companiei imobiliare Regatta a intrat in portofoliul The Practice

The Practice gestioneaza serviciile de relatii publice ale Regatta din luna februarie.

Inmanarea PR-ului agentiei de consultanta imobiliara s-a realizat fara pitch, in urma unor discutii cu diferite agentii de PR din Romania. Compania a ales in final The Practice in baza experizei agentiei, dar si a parteneriatelor dezvoltate anterior cu Leo Burnett, grupul de comunicare de care apartine The Practice, au declarat pentru DailyBusiness oficialii Regatta. Potrivit acestora, la fee-ul lunar de agentie practicat de The Practice, se va adauga un fee bugetat pe fiecare proiect de comunicare dezvoltat .

In ultimii ani, Regatta si-a gestionat activitatile de comunicare prin intermediul unui departament intern de PR. La sfarsitul anului trecut, managementul companiei a decis insa sa externalizeze acest serviciu, demarand procesul de selectare a unei companii de consultanta in relatii publice.

Luciana Petrescu, seful departamentului intern de PR al Regatta din 2005, a renuntat la functia ocupata in cadrul agentiei la finele lui 2008, pentru a coordona business-ul propriu, Net Worth Advisory.

„Anul 2009 se anunta a fi un an dificil pentru domeniul imobiliar, mai ales pentru sectorul rezidential. Regatta este mai putin expusa acestor riscuri, deoarece si-a concentrat activitatea pe comercial, pe property management si pe consultanta in serviciile financiare, insa trebuie sa fim pregatiti. In aceste vremuri tulburi, calitatea serviciilor si a procesului de comunicare vor face diferenta intre protagonistii de pe piata”, a declarat Eduard Uzunov, presedintele si fondatorul Regatta.

„De aceea, am cautat profesionisti cu experienta si rezultate demonstrate, care sa nu fie simpli intermediari in relatia cu presa, ci consultanti care sa dea un plus de valoare comunicarii externe a companiei noastre. Cautarile noastre s-au oprit la The Practice”, a adaugat omul de afaceri.

In cadrul acestui parteneriat, The Practice va furniza servicii de planificare strategica, consultanta de PR, relationare cu mass media si alti lideri de opinie, servicii editoriale, management de evenimente, CSR etc.