MEDIA & MARKETING, CARIERE

Rusu+Bortun semneaza transformarea AchieveGlobal Romania in Equatorial

18 noiembrie 2014, ora 12:36 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Equatorial_website.jpg
AchieveGlobal Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata autohtona de training, a devenit Equatorial, in urma unui rebranding semnat de Rusu+Bortun Brand Growers, agentia de strategie si manifestare creativa de brand, si agentia de digital Rusu+Bortun Cyber Growers, care s-au ocupat si de campania de comunicare si noul site al companiei.

Rebranding-ul, anuntat inca de acum o luna, a venit intr-un moment de maturitate a business-ului, dupa 16 ani pe piata, timp in care echipa AchieveGlobal Romania a experimentat multiple metodologii de training, tipologii de clienti, proiecte diverse.

Aceasta schimbare marcheaza rezultatul unui continuu proces de invatare, la finalul caruia trainerii au decis sa aplice tot ce au descoperit de-a lungul timpului si sa remodeleze compania in asa fel incat sa raspunda cerintelor personale, dar si ale pietei.  

Necesitatea unei noi identitati a venit, astfel, firesc, odata cu noua viziune, si a fost tradusa prin numele Equatorial. Filosofia companiei se regaseste in sloganul training the working life si vorbeste despre integrarea optima a diferitelor aspecte care construiesc viata unui individ: succesul apare atunci cand gasesti echilibrul intre viata profesionala si cea personala, intre emotional si rational, intre ce vrei de la tine si ce vrei de la altii.  




Rusu+Bortun Cyber Growers a desenat si implementat site-ul Equatorial.ro, acesta fiind realizat in aceeasi linie cu noua identitate. Pe noul site se gasesc, printre altele, informatii despre serviciile Equatorial si despre viziunea companiei, inedita fiind sectiunea “Echipa”, unde fiecare membru este prezentat in doua ipostaze: cea profesionala (axata pe experienta si pregatire) si cea personala (axata pe timp liber si pasiuni).  

Conceptul creativ al campaniei de comunicare este bazat pe dualitatea care defineste fiecare om din spatele brandului Equatorial. Astfel, in vizualurile campaniei, echipa este infatisata in doua ipostaze alaturate: cea business si cea hobby, imbratisand o dualitate care conduce spre echilibru si armonie si pe care vor sa o transmita mai departe prin activitatea lor - latura profesionala a vietii completeaza latura personala, un individ fiind definit doar de amandoua, niciodata doar de una dintre ele.  

“A fost nevoie de ore lungi de interviuri cu fiecare membru al echipei si de un audit al pietei de training ca sa gasim directia care descrie perfect ce inseamna acum, dupa atatia ani de experienta, fosta echipa AchieveGlobal”, a spus Adriana Lungu, director executiv, Rusu+Bortun.  

Campania de comunicare a rebranding-ului se desfasoara in perioada octombrie 2014 - februarie 2015 si este declinata in print, online si social media.  

Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formata: din partea Rusu+Bortun Brand Growers: Catalin Rusu (Managing Partner & Creative Director), Adriana Lungu (Director Executiv), Tudor Nastase (Senior Designer), Teodor Minea (Graphic Designer), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Andreea Boldeiu (Junior Project Manager), Mihai Varban (Junior Project Manager); din partea Rusu+Bortun Cyber Growers: Gabriel Kirmaier (Web Designer), Adrian Radu (Senior Developer), Ionut Maxim (Digital Copywriter); din partea Equatorial: Dan Berteanu (Managing Partner), Liviu Grandl (Marketing Coordinator).

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008, integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers).  

Equatorial este prezenta pe piata locala inca din 1997 si in 2013 a derulat 68 proiecte pentru 61 clienti, avand o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Octombrie 2019, 15:14
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter