Dylon, un brand britanic de vopseluri pentru haine recent intrat pe piața din România, colaborează cu The House PR Agency pentru servicii de consultanță în comunicare, de la strategie până la relații media și alte activități punctuale de relații publice.
Produsele Dylon sunt
comercializare exclusiv online, prin intermediul site-ului vopseadehaine.ro,
iar agenția se ocupă de promovarea acestora.
Â
Target-ul de business declarat este acela de a convinge 1% dintre românce
să încerce vopselurile Dylon o dată pe an. Cele mai vândute culori ale
acestui an sunt Velvet Black și Jeans Blue.
Â
Vopseaua pentru țesături Dylon se vinde în întreaga lume de
peste 60 de ani. Compania a luat naștere în Marea Britanie și a fost fondată de
doi tineri antreprenori, Luca Purbeck and Peter Samuel, care au început să
vândă vopselurile colorate într-un garaj din centrul Londrei. În prezent, produsele Dylon se vând în peste 70 de
țări.
The House PR Agency este membră în Camera de Comerț
Româno-Britanică. Printre clienții din portofoliu se numără: Alpha Group
International, Elite Business Women, Dăruiește Aripi, Raw Bite, All Boutique,
Complete Training. Agenţia oferă servicii de marketing communications, corporate reputation, advocacy, experential, CSR, media
relations, digital and social media.
MEDIA & MARKETING
The House PR Agency comunica in Romania pentru brandul britanic de vopsea de haine Dylon
11 noiembrie 2015, ora 15:20
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
49 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
25 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
34 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Investiții de 1 miliard de euro în proiecte de locuințe middle & upper class în București
- One United Properties obține o finanțare de 50 de milioane de euro de la Black Sea Trade and Development Bank
- Sphera Franchise Group inaugureaza primul restaurant KFC de tip Drive Thru din portofoliul grupului in Italia
- Franklin Templeton, administratorul Fondului Proprietatea, anunta noi promovari in echipa de la Bucuresti
- Cushman & Wakefield Echinox preia administrarea proiectului de birouri Floreasca Park din BucureÅŸti
Ultima ora