La proba START 10 KM Individual, echipa Cris-Tim a participat la maraton cu 85 de alergători, fiecare parcurgând câte 10 kilometri, transformând fiecare kilometru în donații de produse din noul brand Fortzoso.
În total, s-au strâns 850 de kilograme de produse Fortzoso, oferite asociațiilor partenere. Brandul Fortzoso, lansat în iunie, este primul brand românesc de gustări proteice pentru adolescenți, care combină proteine din carne, lactate și surse vegetale.
„Anul acesta, echipa Cris-Tim a transformat Bucharest Marathon într-o poveste despre spirit de echipă, forța de a depasi limitele pentru starea noastra de bine, dincolo de birouri sau fabrici.
Pentru noi, performanța nu se măsoară doar în cifre, ci mai ales în oameni care aleg să se implice! Cei peste 85 de Fortzoși din Echipa Cris-Tim, au alergat nu doar pentru kilometri, ci pentru valorile care ne definesc: perseverență, bucuria de a reuși sa ajutam și sa ne simtim bine împreună. Când alergi cu inima, devii parte dintr-o energie mai mare — energia FORTZOSO powered by Cris-Tim”, a declarat Ana Maria Băjan, Director de Dezvoltare al Grupului Cris-Tim.
Pentru ediția din 2025 a Raiffeisen Bank Bucharest Marathon, echipa Cris-Tim s-a antrenat alături de Marius Ionescu, primul român din ultimele decenii care a participat la proba de maraton masculin la Jocurile Olimpice (Londra 2012). Evenimentul, ajuns la a 18-a ediție, a adunat aproape 12.000 de participanți, confirmându-și statutul de cel mai important maraton stradal din România.