In cativa ani de la preluarea de catre Renault, marca romaneasca a ajuns un nume cunoscut pe plan international si a raportat vanzari destul de mari pentru a deveni rentabila. „Poate prea rentabila”, pentru ca masinile produse la satelitul de la Pitesti au ajuns deja sa fie o concurenta serioasa chiar pentru alte modele Renault, noteaza publicatia franceza.
Ce efecte are lansarea Dacia Duster asupra vanzarilor Renault Koleos, care deja sunt foarte mici? – se intreaba jurnalistii de la caradisiac.com.
E greu de prevazut daca febra creativa de la Dacia se va tempera si daca fiecare din modelele Renault nu va fi reconstruit in Romania, intr-o varianta mai simpla, dar mult mai ieftina.
„Astfel, ne putem imagina ca designerii si inginerii romani se vor decide sa construiasca o varianta romaneasca a decapotabilei Renault Wind la Pitesti. Mai putin original, dar foarte practic, noul model al Dacia ar putea fi scos pe piata la un pret care va sfida toata concurenta, de 11.000 euro”, apreciaza jurnalistii francezi.
Dacio Sandero Cabrio va fi mai ieftina decat decapotabilele din categoria sa precum micul Fiat 500, de 14.200 euro, sau Citroen C3 Pluriel si Renault Wind, vandute cu 17.500 euro.