El a precizat ca in prezent compania se focuseaza pe lansarea variantelor electrice pentru marca Renault.
Fourmont se declara increzator in privinta rezultatelor Dacia pentru anul viitor, in principal din doua motive.
Primul motiv este legat de notorietatea brand-ului Logan in tarile vestice, spre care s-au orientat 74% din exporturile uzinei de la Mioveni.
„Dacia se numara printre primele 10 marci auto din Franta”, a subliniat Fourmont.
Al doilea motiv il reprezinta lansarea, in primavara anului viitor, a modelului SUV, care va avea, in opinia lui Fourmont, un impact similar cu cel al Loganului.
Productia Dacia pentru 2009 este estimata la 300.000 unitati, in crestere cu 25% fata de anul trecut. Renault preconizeaza o productie de circa 2,2-2,3 milioane unitati in total, anul acesta.
Cursul de schimb luat in calcul pentru anul viitor de Dacia este de 4,3 lei/euro, potrivit oficialului companiei.
In ciuda infrastructurii deficitare din Romania, Fourmont mizeaza pe tipul de comportament al romanilor in privinta cresterii vanzarilor pe piata locala.
„In Romania se comercializeaza 350 de modele de la 50 de marci. In Franta, se vand doar 38 de marci”, a precizat Fourmont.
In timp ce in Occident, automobilul este vazut doar ca un instrument pentru deplasare, in Romania, acesta reprezinta si un element de valorizare personala, a explicat seful companiei de la Mioveni.