„Desi mediul economic din Romania a fost puternic afectat de criza, fiind caracterizat de o scadere dramatica a investitiilor straine directe (cu aproximativ 50%) si a pietei de automobile (cu peste 60%), Gefco a inregistrat la sfarsitul anului 2009 o cifra de afaceri de 22,8 mil. euro, in scadere cu doar 2,8% comparativ cu anul 2008, cand a inregistrat 23,4 mil. euro”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Gefco Romania a implementat o serie de masuri pentru a diminua efectele crizei economice, axandu-se pe campania comerciala care a permis generarea de noi contracte. Datorita capacitatii sale de a-si ajusta ofertele, Gefco Romania a castigat noi clienti reprezentand si alte sectoare de activitate pe langa cel auto.
Printre realizarile Gefco in 2009 se numara initierea a 13 proiecte cu companii reprezentand diverse sectoare de activitate, precum sectorul de electrocasnice, industrial, auto, si chimic. De asemenea, Gefco a transportat peste 82.000 de vehicule noi pentru Dacia, un volum aproape dublu in comparatie cu cel din 2008.
De asemenea, Gefco Romania si-a mentinut in 2009 numarul de angajati din 2008 (70 angajati).
Gefco este prezent in 150 de tari din lume si se claseaza intre primele 10 grupuri europene de logistica, cu o cifra de afaceri de 2,9 miliarde euro in 2009. Grupul numara 400 de locatii in intreaga lume si are peste 9.400 de angajati. Gefco isi dezvolta activitatea in 3 zone prioritare: Europa, Asia si America de Sud.