Cresterea a fost sustinuta de cererea puternica pentru autoturismele de lux din China si SUA.
„In iunie am reusit sa crestem vanzarile cu un procentaj de doua cifre pentru a opta luna consecutiva. Comparativ cu anul trecut, vanzarile noastre au crescut in fiecare regiune, principalele motoare de crestere fiind modelele E-Class si S-Class”, a declarat Joachim Schmidt, executive vice president sales & marketing al Mercedes-Benz.
In primele sase luni, vanzarile Mercedes-Benz au crescut cu 15% la 556.700 de masini, fata de aceeasi perioada a anului 2009, vand vanzarile au fost de 483.300 de unitati.
In China, vanzarile companiei au sporit in iunie cu 177%, la 13.700 de unitati, iar in primul semestru avansul a fost de 120%.
In SUA si Japonia, vanzarile au crescut cu 20,5%, respectiv si 26,5%, in timp ce in Coreea de Sud vanzarile s-au majorat cu 174%.
Mercedes-Benz, membra a grupului german Daimler, a inregistrat de asemenea o crestere puternica si pe alte piete emergente, precum Brazilia, India si Rusia, unde vanzarile au sporit cu peste 70% in iunie, pe fiecare piata.
Totodata, vanzari Mercedes-Benz din Europa de Vest au scazut in iunie cu 3,6% la 58.100 de unitati.