Gerard Detourbet, vicepresedinte pentru proiectul entry-level al grupului francez, a aratat ca vanzarile ar putea fi chiar „ceva mai mari decat anul trecut, in pofida crizei”, potrivit Mediafax.
„Brazilia a decolat deja din nou si cred ca Rusia ar putea urma relativ repede”, aperciaza acesta.
Renault si Dacia au vandut 435.000 de automobile entry level, precum modelele Logan si Sandero, in primele 10 luni ale acestui an, fata de 509.451 in tot anul 2008.
Germania a depasit Romania in topul vanzarilor de autoturisme ieftine, potrivit grupului Renault, datorita programului „Rabla” derulat de guvernul de la Berlin in primele 8 luni ale anului.
Dacia a vandut anul trecut 257.594 de automobile la nivel mondial, cu 11,7% mai multe decat in 2007.
Renault si Dacia vor lansa in primavara anului viitor modelul 4×4 Duster in Europa, Turcia si America de Nord.
„Duster nu este creat pentru Europa, ci pentru intreaga lume”, a spus Detourbet.
Dacia va lansa modelul Duster, in doua versiuni, 4X2 si 4X4, in Europa, Turcia, Algeria si Maroc in primavara anului viitor, iar din iunie 2010 sub marca Renault in Ucraina, Orientul Mijlociu si Africa, a anuntat, marti, compania.
Renault a refuzat sa ofere o prognoza de vanzari pentru Duster, dar Detourbet a precizat ca modelul va avea capabilitati offroad, iar grupul spera sa atraga si clienti de pe marile piete emergente Brazilia si Rusia, precum si din Europa, care insa nu este regiunea cheie pentru acest automobil.