In ce priveste vanzarile in Europa, am prevazut revenirea, in anul 2009, la nivelurile din 1999 si 2001, reprezentand aproximativ doua milioane de unitati, a precizat Pelata, in cadrul unei conferinte de presa.
Pentru a atinge in 2009 volumul de vanzari propus, Renault ar trebui sa vanda cu 200.000-250.000 mai multe automobile fata de 2005, a mai explicat reprezentantul companiei.
Pentru realizarea acestui obiectiv, Renault mizeaza pe reinnoirea gamei de automobile, pe seria Logan produsa in Romania, dar si pe modelele care nu existau inainte de 2001.
La jumatatea lunii octombrie, in Europa va fi comercializat si modelul Laguna, insa reprezentantii Renault nu si-au definit inca o tinta de vanzari pentru acest model, preferand sa primeasca mai intai reactiile pietei, care „vor fi atent analizate”, relateaza presa internationala.
Referitor la vanzarile generale ale Renault, pentru respectarea planului Renault Contract 2009, de a vinde cu 800.000 mai multe automobile decat in 2005, Paleta a declarat ca „este necesara o crestere substantiala a vanzarilor pe plan international”.
Renault este putin in urma si trebuie sa recupereze aceasta distanta prin modelul Logan si prin celelalte automobile construite pe platforma acestui model, a aratat Paleta.
Patrick Pelata a reamintit intentiile grupului Renault de a intra pe piata automobilelor de lux, vehicule care se ridica la preturi de peste 27.000 de euro. Compania planuieste sa dubleze vanzarile acestui tip de automobile intre 2005 si 2010, de la 100.000 la 200.000 de automobile.