O productie la asemenea nivel ar putea permite GM sa vanda automobilul electric Volt pentru mai putin de 30.000 de dolari, au declarat sursele din cadrul GM.
Chevrolet Volt este diferit de un hibrid obisnuit pentru ca este incarcat de la un dispozitiv electric si abia in momentul epuizarii acestei energii se foloseste motorul pentru reincarcarea bateriei, fiind dezvoltata astfel incat sa parcurga 64 de kilometri fara a trebui reincarcata.
„Daca GM va reusi sa aiba o productie cuprinsa intre 30.000 si 60.000 unitati va fi un mare pas pentru tehnologiile alternative”, a declarat Brett Smith, analist in cadrul diviziei de combustibil alternativ al companiei Automotive Research, adaugand ca daca Volt va costa sub 30.000 de dolari se va bucura de o cerere semnificativa.
Directorul de produse noi al GM, Bob Lutz, a declarat ca doreste ca pana in 2010 Chevrolet Volt sa inceapa sa fie comercializata, primele prototipuri pentru teste urmand sa fie gata la inceputul lui 2008.
Oficialii GM nu au facut nici un comentariu vizavi de planurile companiei pentru acest model.
In iunie anul acesta, oficialii GM au declarat ca vor grabi productia Chevrolet Volt pentru a reduce din diferenta tehnologica care ii separa de rivalii de la Toyota.
Diferenta tehnologica dintre GM si Toyota, s-a manifestata, anul trecut, printr-un raport de vanzari pe segmentul masinilor hibrid de 1 la 100, in SUA.
Vanzarile de hibride din SUA au crescut cu 23% in 2006, ajungand la 253.652 unitati.
GM a vandut 1.788 unitati hibrid (n.r.SUV-ul Saturn). Vanzarile Toyota de astfel de masini, de 180.000 de unitati, au reprezentat 75% din vanzarile totale din SUA.