Dacia a inregistrat progrese semnificative pe aproape toate pietele, sustinuta de performantele modelelor Logan si Sandero. Cel mai mult au crescut vanzarile de pe piata europeana, cu 95,8%, in special in Germania.
Pe fondul succesului programului Rabla, vanzarile modelului Logan au crescut cu 83,1%. Dacia a inregistrat vanzari in crestere si pe piata rusa, dar si pe cea africana, piata in care Dacia isi pune mari sperante pentru viitor. In schimb, pe piata asiatica, vanzarile au scazut cu 66,2%.
Performanta de ansamblu a constructorului roman a contribuit la reducerea pierderilor grupului mama, Renault. Cel de-al doilea constructor auto din Franta a anuntat astazi pierderi de 2,7 miliarde de euro in primul semestru, in conditiile in care in primele sase luni din anul trecut raporta un profit de 1,5 miliarde de euro.
Pe fondul crizei, vanzarile Renault au scazut cu 16,5%, la 1,1 milioane de autoturisme.