In primul semestru din 2009, brandurile Peugeot si Citroen vandusera 1,59 milioane unitati.
Evolutia reflecta „o crestere clara a cotei noastre de piata in Europa”, a spus Jean-Marc Gales directorul de vanzari al companiei. Cresterea a fost impulsionata de modelele lansate in 2009, printre care se numara Peugeot 3008 si 5008 sau Citroen C3, a precizat acesta.
In Europa, cota de piata a Peugeot Citroen a crescut cu 1% pana la 14,6%.
Peugeot Citroen, companie ale carei venituri provin in proportie de 75% din Europa de Vest, intentioneaza sa se extinda in afara aceastei zone. Potrivit companiei, vanzarile din afara Europei au reprezentat 36% in primul semestru, comparativ cu 34% in aceeasi perioada a anului trecut.
In China, unde Citroen a lansat modelul C5 in ianuarie, cota de piata a grupului a crescut la 3,3%, de la 3,2%, in conditiile in care vanzarile au crescut cu 49% fata de primele sase luni din 2009.