„Saturday Night Live” – regina showurilor americane a fost marea castigatoare a alegerilor americane.
Ratingul clasic fata de anul trecut a crescut la 9.8 milioane, o crestere de 76 %.
In acelasi timp, scheciurile in care erau imitati candidatii la Casa Alba, lansate de departamentul New Media al NBC pe internet, au avut cresteri de 500 %.
NBC considera un aspect strategic livrarea emisiunilor clasice in mediul online dupa un plan original.
– Departamentul de New Media editeaza clipuri din fiecare emisiune a NBC dupa tipicul dinamic vizionat pe internet.
– Nu livreaza nimic amatorist. Asta creste valoarea continutului video profesional in mediul online.
– Foloseste o platforma dedicata continutului tv online profesional; Hulu.com
Marele avantaj este ca o televiziune clasica poate promova si ridica brandul unei platforme care este a ei.
Antena 1 daca vrea sa isi promoveze programele video care ruleaza online nu va face reclama lui Trilulilu.ro
Scopurile directe:
– Atragerea inapoi pe televiziunea clasica a consumatorilor de internet.
Asta face pe FOX , de exemplu, sa astepte o saptamana pana pune online ultimul episod din „House” . Asteptarea de 8 zile pana il vezi online face ca televiziunea clasica sa fi rulat deja urmatorul episod pe tv.
Marile televiziuni anunta o tendinta clara in acest fel:
Prin promovarea continutului video profesional in mediul online obtin audienta pentru canalele clasice si cresc valoarea programelor pe care le poti accesa pe marele www.