E o vorba cum ca inteligentii cauta solutii, practicii le aplica.
Cea mai amuzanta parte a unui studiu pe care il pregatesc pe tema industriei televiziunii online s-a oprit fulminant la sex !
Daca e sa vorbim strict de modelul de business online , de platformele web folosite si modul de livrare a continutului video original ; in industria tv online nu te pui cu sexul.
BluVu nu este numai o televiziune online dedicata sexului, ci o „multi television platform” cu 19 canale care emit toate in „High definition” cu peste 1360 de filme si peste 27000 de mii de minute de continut.
Si totul la un acces de un dolar pentru 24 de ore.
Este evident ca sexul vinde de cand lumea, dar netul l-a facut regele businessului sau awarnessului daca suntem cinstiti.
Ceea ce are sexul demn de urmat ca model de business reusit in online tv este exact ceea ce trebuie urmat de fiecare manager new media pentru productia video online veritabila:
– Targetarea audientei.
– Cunoasterea nevoilor publicului tau
– Livrarea directa a mesajului si nu pregatirea lui cu cap, mijloc si coada ca la televiziunea clasica.
Ma bazez pe seriozitatea mesajului pe care doresc sa il emit in acest post de blog si nu vreau sa fiu interpretat frivol.
Daca aveti curiozitatea sa verificati, veti vedea ca extrem de rar personajele protagoniste apar, cand dai click pe film imbracate.
Nimeni nu mai asteapta in online sa se dezbrace cineva ci se trece direct la actiune.
Asta este o lectie extrem de importanta pentru creatorii de continut video original pentru online: direct actiunea si imediat satisfacerea curiozitatii, satisfacerea nevoii de informare, satisfactia verificarii sau pur si simplu satisfactia.
Analiza pietei si platformelor de tv online dedicata sexului arata un lucru esential care merita luat ca atare de publisherii si creatorii de televiziune online: ei stiu ce vand.
Ps. Documentarea a fost foarte agreabila.