Lilianei Serban a demisionat din functia de director de PR al Pleon Graffiti, dupa aproximativ 3 ani de la investirea in functie.
Tomescu a intrat in echipa Graffiti BBDO in 2006, cand a fost numit in functia de account director. Acesta a lucrat a lucrat ca jurnalist TV, in presa scrisa si ca PR & communication consultant in perioada 1998-2003. In 2003 a inceput sa lucreze in publicitate si comunicare pentru Mercury Promotions, ca account manager.
Ca director de PR, Tomescu va coordona echipa Pleon Graffiti si va seta strategiile de dezvoltare a agentiei pe termen mediu si lung.
Tomescu are 29 de ani si este absolvent al Scolii Superioare de Jurnalism si al Facultatii de Informatica.
Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom.
Printre clientii agentiei Pleon se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolik.