- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Mircea Tomescu este noul director de PR al agentiei Pleon Graffiti

14 Feb, 17:42 • Redactia DailyBusiness
Mircea Tomescu va prelua, de la jumatatea lunii februarie, functia de director de PR al agentiei Pleon Graffiti, inlocuind-o pe Liliana Serban, care a ocupat functia din 2005 si pana in prezent, conform oficialilor agentiei.
Mircea Tomescu este noul director de PR al agentiei Pleon Graffiti

Lilianei Serban a demisionat din functia de director de PR al Pleon Graffiti, dupa aproximativ 3 ani de la investirea in functie.

Tomescu a intrat in echipa Graffiti BBDO in 2006, cand a fost numit in functia de account director. Acesta a lucrat a lucrat ca jurnalist TV, in presa scrisa si ca PR & communication consultant in perioada 1998-2003. In 2003 a inceput sa lucreze in publicitate si comunicare pentru Mercury Promotions, ca account manager.

Ca director de PR, Tomescu va coordona echipa Pleon Graffiti si va seta strategiile de dezvoltare a agentiei pe termen mediu si lung.

Tomescu are 29 de ani si este absolvent al Scolii Superioare de Jurnalism si al Facultatii de Informatica.

Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom.

Printre clientii agentiei Pleon se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolik.

Urmărește Daily Business pe Google News